ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η δυναμική που παρουσιάζει η κατηγορία του καφέ στο κανάλι του σούπερ μάρκετ και η προοπτική να ενδυναμώσει περαιτέρω την ηγετική παρουσία της στην ελληνική αγορά αποτελούν τους βασικούς λόγους που επέλεξε η «Coffee Island» να μπει στα ράφια του Σκλαβενίτη, αναφέρει μιλώντας στο mononews o Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»
- Νάιτζελ Φάρατζ: Βρίσκεται σε «διαπραγματεύσεις» με τον Έλον Μασκ για τη χρηματοδότηση του κόμματός του
- «2017 – 2024: Τετραγωνίζοντας τους ΚΥΚΛΟΥΣ», ένα καινοτόμο concept δικτύωσης για ανώτερα στελέχη εταιρειών
- ΑΙ: Ρωτήστε το αυτοκίνητό σας (video)!