Είναι αλήθεια πως επικοινωνιακά η Red Bull και κατ’ επέκταση η Red Bull Racing μας έχουν συνηθίσει σε εκπληκτικές δουλειές που αποτελούν αντικείμενο μελέτης και διδασκαλίας. Όμως, στην περίπτωση της σύγκρουσης Χάμιλτον-Φερστάπεν στο Βρετανικό GP πέφτουν από το ένα επικοινωνιακό λάθος στο άλλο. Φρονώ πως οι συνέπειες του επικοινωνιακού δρόμου που διάλεξαν θα είναι αρνητικές και πολύ μεγαλύτερες απ’ αυτές της σύγκρουσης. Ήδη γύρισαν μπούμερανγκ καθώς αποτέλεσαν πηγή ρατσιστικών επιθέσεων προς το Χάμιλτον.
Το βασικό λάθος των Ταύρων είναι ότι θέλουν να παρουσιάσουν το Χάμιλτον ως ασεβή και αντιαθλητικό. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα όπως όλοι μας, δεν έχτισε όμως την καριέρα του με συγκρούσεις. Επίσης χαίρει του σεβασμού όλων στα πάντοκ γιατί τον αποδίδει εξίσου. Είμαι σε θέση να γνωρίζω πως εμπνευστής και ενορχηστρωτής της έντασης είναι ο Χέλμουτ Μάρκο. Ήταν εξάλλου ο πρώτος που μίλησε για αποκλεισμό του Χάμιλτον από τους επόμενους αγώνες. Ο πολύπειρος Αυστριακός ποντάρει στη δημιουργία κλίματος εναντίον του Χάμιλτον που μπορεί να επηρεάσει την ψυχολογία του και κατ’ επέκταση την απόδοσή του στην κρίσιμη μάχη του πρωταθλήματος. Οι δυο μονομάχοι έχουν διαφορά μόλις 8 βαθμών και αυτό το Σαββατοκύριακο διεξάγεται ο 11ος αγώνας της σεζόν, φτάσαμε στο μέσον της. Κάθε στραβοπάτημα λοιπόν είναι κρίσιμο.
Στη Red Bull σήκωσαν την σημαία της έντασης με τοποθετήσεις τύπου: «Έβλεπα τους πανηγυρισμούς από το νοσοκομείο, δε σέβεται». Η αλήθεια είναι πως ο Φερστάπεν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικό έλεγχο και παρέμεινε εκεί λίγη ώρα. Μετά υπήρξε η ανακοίνωση για το κόστος της ζημιάς που άγγιζε τα 2 εκ. ευρώ. Συνοδεύονταν δε από αναλύσεις για το πόσο θα επηρεάσει την εξέλιξη του πρωταθλήματος, δεδομένου ότι οι προϋπολογισμοί είναι οριοθετημένοι στα 145 εκ. ευρώ. Επίσης αποφάσισαν να ζητήσουν ακρόαση από τη FIA, για να προσκομίσουν νέα στοιχεία (;) που κατά την άποψή τους, δικαιολογούσαν την επιβολή αυστηρότερης ποινής. Θυμίζουμε πως οι αγωνοδίκες θεώρησαν το Χάμιλτον υπαίτιο της σύγκρουσης και του επέβαλλαν ποινή 10 sec σταμάτα ξεκίνα (stop &go). Η FIA χτες απέρριψε ως αβάσιμο το αίτημά τους και έκλεισε την υπόθεση.
Παραταύτα στα πάντοκ ο Φερστάπεν συντηρούσε την ένταση με τις δηλώσεις του. Θέλω εδώ να θυμίσω πως ο Ολλανδός δεν έχει κάνει καριέρα ως καλό παιδί, το αντίθετο. Γαλουχήθηκε από τον πατέρα του με μια συγκρουσιακή νοοτροπία. Για παράδειγμα μιας και είμαστε στην Ουγγαρία δεν ξεχνιέται εύκολα το πως πέταξε έξω στην εκκίνηση τον έτερο οδηγό της Red Bull, Ντάνιελ Ρικιάρντο το 2017 στην εκκίνηση. Τέτοιες ενέργειες του έδωσαν το παρατσούκλι «Crashtappen» το οποίο δικαίως έχει ξεχαστεί καθώς τα τελευταία χρόνια ο Ολλανδός δεικνύει ωριμότητα πρωταθλητή. Αλλά και πάλι στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί.
Η Red Bull έσπειρε ένταση και η εμπειρία μου λέει ότι θα θερίσει καταιγίδα. Θα τους γυρίσει μπούμερανγκ όλη αυτή η ιστορία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την τελική έκβαση του πρωταθλήματος. Μακάρι μεθαύριο στην Ουγγαρία να δούμε μια συγκλονιστική μάχη ανάμεσα στους δυο οδηγούς ως το πέσιμο της καρό σημαίας χωρίς επαφές και επικοινωνιακές προστριβές.
Διαβάστε επίσης:
F1 Ουγγαρία: Χάμιλτον vs Φερστάπεν
Autohellas Hertz: Εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λαζαράκου στο 1ο Cyber Security Forum: “Ο κανονισμός DORA αναπτυξιακό εργαλείο για τις επιχειρήσεις”
- Λιανεμπόριο: Οριακή αύξηση κατά 0,8% στον τζίρο το γ΄ τρίμηνο
- Ισπανία: Αύξηση του έκτακτου φόρου στα υπερκέρδη των τραπεζών
- Υπουργείο Εργασίας: Απόφαση παράτασης της αρμοδιότητας του ΝΑΤ σε θέματα παροχών συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών