ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Η δυναμική που παρουσιάζει η κατηγορία του καφέ στο κανάλι του σούπερ μάρκετ και η προοπτική να ενδυναμώσει περαιτέρω την ηγετική παρουσία της στην ελληνική αγορά αποτελούν τους βασικούς λόγους που επέλεξε η «Coffee Island» να μπει στα ράφια του Σκλαβενίτη, αναφέρει μιλώντας στο mononews o Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης.
«Ως μια μάρκα που θέλουμε να ηγούμαστε στην κατηγορία του καφέ δεν θα μπορούσαμε να απέχουμε από ένα κανάλι που μετά την πανδημία απέκτησε μεγάλη κινητικότητα…», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Ζαπανιώτης, προσθέτοντας πως η είσοδος σε έναν τόσο ανταγωνιστικό χώρο, όπου δραστηριοποιούνται υψηλού επιπέδου εταιρείες του κλάδου, αποτελεί ταυτόχρονα και μια μεγάλη πρόκληση για την αλυσίδα που επιχειρεί το επόμενο βήμα.
Καταλυτικό ρόλο, σημειώνει, έπαιξε και η προσέγγιση των ανθρώπων του «Σκλαβενίτη», οι οποίοι έδειξαν πως πιστεύουν πολύ στη μάρκα και στις δυνατότητές της να διαγράψει μια θετική πορεία. «Δυο ελληνικές εταιρείες συνεργάζονται, και προκύπτει ένα ωραίο πάντρεμα».
Όσον αφορά στους στόχους που τίθενται, ο κ. Ζαπανιώτης αποφεύγει να δώσει συγκεκριμένα νούμερα, λέγοντας πως είναι πολύ νωρίς και χρειάζεται χρόνος, μέχρι η μάρκα να αποκτήσει την απαραίτητη αναγνωρισιμότητα καθώς η πρώτη φορά που η Coffee Island κάνει οργανωμένα και συστηματικά την εμφάνισή της σε σούπερ μάρκετ (είχε προηγηθεί μια συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος για έναν κωδικό αποκλειστικά για την περίοδο των Χριστουγέννων).
Σε κάθε περίπτωση, όπως λέει, η εταιρεία θα προσπαθήσει να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα μέσα από τις πρωτοβουλίες που θα αναλάβει.
Ερωτηθείς εάν δρομολογείται η είσοδος και σε άλλα σούπερ μάρκετ σημειώνει πως δεν υπάρχει –στην παρούσα φάση- κάτι προς αυτή την κατεύθυνση, επισημαίνοντας πως αυτό είναι κάτι που θα εξετασθεί ανάλογα με την πορεία των πωλήσεων και την αντίδραση των καταναλωτών.
Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή που οι πωλήσεις της Coffee Island κινούνται ανοδικά, με το συνολικό πρόσημο να παραμένει θετικό (αν και υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανά περιοχή) στο πρώτο εξάμηνο χάρη στην προσθήκη των σνακ στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων αλλά και την ανάπτυξη των πωλήσεων του καφεκοπτείου. Στα σχέδια, σύμφωνα με τον κ. Ζαπανιώτη, είναι η επέκταση του δικτύου των καταστημάτων και στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, και ειδικά στην Κύπρο υπό το νέο concept.
Η Coffee Island είναι η νούμερο ένα αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και τη Ν. Ευρώπη.
Έχει έδρα στην Πάτρα και λειτουργεί 470 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο και απασχολεί 210 στελέχη. Το 2020 έκλεισε με πωλήσεις ύψους 36 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε ακόμη:
Μαίρη Χατζάκου (ΜΕΒΓΑΛ) στο mononews: Είμαστε ικανοποιημένοι με τη συμφωνία, βρήκαμε την καλύτερη λύση με το CVC
Σούπερ Μάρκετ: Όλοι οι πρωταγωνιστές στο online εμπόριο – Πόσο ξοδεύουν οι καταναλωτές τον μήνα
Σ. Τσαμτσουκάκης (Hard Rock) στο mononews: «Δεν μας πτοεί η πανδημία, σχεδιάζουμε και άλλες επενδύσεις στην Ελλάδα»
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
- Τουρκία: Τηλεφωνική συνομιλία Ερντογάν-Μακρόν για τη Συρία
- Μπελέρης για Δυτ. Βαλκάνια: Η αναγκαία διεύρυνση της ΕΕ πρέπει να προχωρήσει με συγκεκριμένους όρους
- Ζαχαράκη: Δεν τίθεται θέμα καθολικής απαγόρευσης του διαδικτύου για τα παιδιά