Η Νο1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα, Coffee Island, εισέρχεται δυναμικά στον Κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου, ανακοινώνοντας τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης.

Η εν λόγω συνεργασία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου 2021, με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα «ράφια» των υπεραγορών Σκλαβενίτης σε όλη την επικράτεια.

Η συμφωνία αυτή έρχεται να επισφραγίσει τη στρατηγική ανάπτυξης που έχει χαράξει η Coffee Island για το τρέχον έτος και η οποία περιλαμβάνει:

α) τη γεωγραφική ανάπτυξη του δικτύου, μέσω ανοίγματος νέων καταστημάτων και καναλιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό,

β) τη διεύρυνση του πελατειακού κοινού και την αύξηση της διείσδυσης και της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων καφεκοπτείου σε νέους καταναλωτές,

γ) την ενίσχυση της ηγετικής θέσης του brand στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

O Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε σχετικά:

«Με την είσοδό της στο οργανωμένο λιανεμπόριο, η Coffee Island ενισχύει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην Ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές που επιλέγουν τα supermarket Σκλαβενίτης, να προμηθεύονται τον αγαπημένο τους καφέ μέσα από ένα ακόμη κανάλι διανομής.

Είναι απολύτως σαφές ότι η εδραίωση και διατήρηση της ηγετικής θέσης του brand στην τρίτη δεκαετία ζωής του δεν οφείλεται μόνον στην κορυφαία ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, αλλά και στο σπουδαίο έργο που επιτελούν οι άνθρωποί μας και το δίκτυο συνεργατών μας.»

Διαβάστε επίσης:

Νέα επένδυση από την Coffee Island: Ανοίγει κατάστημα στην Ελβετία (φωτογραφία)

Bonus και εμβολιασμός: Τι στάση τηρούν οι εταιρείες – Το «αγκάθι» του κόστους

Σούπερ μάρκετ & eshop: Σε πόσες μέρες παραδίδουν οι «big 4» – Τι προβληματίζει Σταύρου, Παντελιάδη και Μασούτη