ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το long game Περιστέρη στην ΤΕΝΕΡΓ, γιατί θα πάει στα 24,80 ευρώ η ΓΕΚ, ο Κωστόπουλος των deals και ο ρόλος Στεργίου, οι νέες Business του Ηλιόπουλου, ο Παπασταύρου για Επίτροπος, και το prive dinner στο mansion της Ρόζμαρι στο Ψυχικό
Επιμένει στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου LR1 ο Έλληνας εφοπλιστής Στάθης Τοπούζογλου, καθώς η ναυτιλιακή Prime Marine Management, της οποίας και ηγείται, ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην εξαγορά ακόμη ενός τέτοιου δεξαμενόπλοιου που ανήκε παλαιότερα στη ναυτιλιακή Island Navigation από το Χονγκ Κονγκ.
Ο λόγος για το χημικό δεξαμενόπλοιο Classy Victoria (χωρητικότητας 84.600-cbm και κατασκευής 2007), το οποίο εισήλθε στο στόλο της εταιρείας του κ. Τοπούζογλου και, όπως αναγράφεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Prime Marine, έχει ήδη δρομολογηθεί η αλλαγή του ονόματός του σε “Lake Sturgeon”.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των brokers, η εξαγορά του Classy Victoria φέρεται να κυμάνθηκε στο ποσό των 18 εκατ. δολαρίων. Οι ίδιοι brokers επίσης ισχυρίζονται ότι το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο είχε πωληθεί ήδη από τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, ωστόσο, τότε είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι ο αγοραστής του πλοίου ήταν η ιαπωνικών συμφερόντων Mitsui OSK Line (MOL) – η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε πως θα συμμετάσχει στη δημιουργία κοινοπραξίας-μαμούθ στον κλάδο των containerships μαζί με άλλες δυο ιαπωνικές ναυτιλιακές, τις NYK και K Line.
Αυτό που δεν έχει ακόμη ωστόσο ξεκαθαριστεί είναι το πoια από τις κοινοπραξίες που διατηρεί η Prime Marine με funds πρόκειται να διαχειριστεί το πλοίο.
Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr στις 7 Νοεμβρίου 2016, το χημικό δεξαμενόπλοιο Spottail (χωρητικότητας 84.600-cbm και κατασκευής 2008) προσάραξε σε αβαθή ανοιχτά της Σιγκαπούρης, χωρίς ωστόσο να να σημειωθεί κανένας τραυματισμός, ενώ δεν υπήρξαν αναφορές για θαλάσσια μόλυνση.

Η ναυτιλιακή του κ. Τοπούζογλου ιδρύθηκε το 1999 με έδρα την Αθήνα και έκτοτε δραστηριοποιείται στις μεταφορές υγρού φορτίου, ενώ διαθέτει έναν διευρυμένο στόλο που αποτελείται από 25 χημικά δεξαμενόπλοια τύπου LR1 (μαζί με το Classy Victoria/Lake Sturgeon), 1 χημικό δεξαμενόπλοιο τύπου LR2, 1 χημικό δεξαμενόπλοιο τύπου MR, αλλά και 7 δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG). Όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων, η μέση ηλικία τους είναι τα 8,8 έτη ενώ τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς LPG έχουν μέσο όρο ηλικίας τα 8,3 έτη. Επιπλέον, η ικανότητα διαχείρισης πλοίων της Prime Marine μπορεί να φτάσει συνολικά τα 50 πλοία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έκπληξη από τον εφοπλιστή Κ. Λεντούδη: Προχωρά σε επιθετική εξαγορά πλοίων από εταιρία που χρεοκόπησε
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Frontline ναύλωσε τάνκερ VLCC του ομίλου Χανδρή
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ηλίας Γκότσης: Επεκτείνει τον στόλο της η Eurotankers με το τρίτο της πλοίο μέσα σε ένα χρόνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ: Επιλέγει την υπηρεσία “EINVOICING” της SOFTONE IMPACΤ για τον εκσυγχρονισμό των συναλλαγών του
- Στα χέρια της Κομισιόν το αίτημα Πιερρακάκη για την εθνική ρήτρα διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
- Μαρινάκης: Το μοντέλο Τριαντόπουλου οδηγός για την υπόθεση των Τεμπών
- Protergia: Απορροφά κάθε διακύμανση της αγοράς Ενέργειας για σχεδόν 1 χρόνο
