Μεγάλη πτώση στα έσοδα αλλά και ζημίες εμφάνισε η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, στα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο αλλά και τους εννέα μήνες του 2016, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι αποφάσισε να προχωρήσει και στον παροπλισμό ενός φορτηγού πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα πλαίσια των προσπαθειών της να αντιμετωπίσει τις πιέσεις που δέχεται η αγορά.

Συγκεκριμένα, η Euroseas ανακοίνωσε ότι για το τρίτο τρίμηνο του 2016 κατέγραψε ζημίες ύψους στα 4,6 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών 1,4 εκατ. δολαρίων που είχε καταγράψει το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015. Όσον αφορά την περίοδο των εννέα μηνών του 2016, η εταιρεία κατέγραψε ζημίες ύψους 26,6 εκατ. δολαρίων, έναντι ζημιών ύψους 10,1 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2015.

Ακόμη, στα αποτελέσματά της η Euroseas εμφάνισε μείωση των εσόδων της τάξεως του 36%. Πιο αναλυτικά, τα έσοδα κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 διαμορφώθηκαν στα 7,2 εκατ. δολάρια, όταν το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2015 είχαν διαμορφωθεί στα 11,3 εκατ. δολάρια. Όσον αφορά την περίοδο των εννέα μηνών του τρέχοντος έτους, τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 21,1 εκατ. δολάρια, έναντι 28,86 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2015.

Μεγάλη μείωση εμφάνισαν και τα προσαρμοσμένα έσοδα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 διαμορφώθηκαν στις 253.353 δολάρια, έναντι 2,02 εκατ. δολαρίων που είχαν διαμορφωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2015.

euroseas joanna
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Joanna” της Euroseas είναι χωρητικότητας 1.732-teu και κατασκευής του έτους 1999

Παράλληλα, η ναυτιλιακή του κ. Πίττα ανακοίνωσε πως το ισοδύναμο χρονοναύλωσης κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 διαμορφώθηκε στα 7.737 δολάρια ημερησίως.

Επιπλέον, η Euroseas ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να παροπλίσει στο λιμάνι του Πειραιά το φορτηγό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Joanna (χωρητικότητας 1.732-teu και κατασκευής 1999), εξαιτίας της χαμηλής εμπορικής κίνησης που παραδοσιακά σημειώνεται κατά τους μήνες πριν το Κινέζικο Νέο Έτος.

Ο κ. Πίττας, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα που εμφάνισε η Euroseas επεσήμανε ότι “Όσον αφορά τους επόμενους 12 μήνες, έχουμε αποφασίσει να επικεντρωθούμε στην αποτελεσματική διατήρηση της ρευστότητάς μας, ενώ συγχρόνως θα αναμένουμε την παραλαβή των νεότευκτων πλοίων μας. Επιπλέον, θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο τις πιθανές ευκαιρίες για την ανανέωση του στόλου μας που θα προσφέρει η αγορά“.

Ο Έλληνας εφοπλιστής συμπλήρωσε και ότι η ναυτιλιακή αναμένει προσαρμογή της προσφοράς και της ζήτησης υπέρ του παράγοντα της ζήτησης τόσο για τον κλάδο του ξηρού φορτίου όσο και για τον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, κάτι το οποίο θα φροντίσει να εκμεταλλευτεί προς όφελος των μετόχων. Προς αυτή την κατεύθυνση, ο κ. Πίττας τόνισε ότι η Euroseas θα εξετάσει κάθε πιθανή εναλλακτική λύση χρηματοδότησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δυσκολίες για τον Αντ. Παπαδημητρίου: Η Olympic Shipping παροπλίζει 2 πλοία του στόλου της

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Μειωμένες ζημίες, αλλά και μειωμένα έσοδα για την DryShips

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιοι θέλουν να χτίσουν ξενοδοχεία στον (αναβαθμισμένο) Πειραιά