Η κίνηση στους δρόμους των μεγάλων αστικών κέντρων της χώρας έρχεται να κάνει την κατάσταση ακόμη χειρότερη…
Μόνο που η κίνηση αυτή δεν επηρεάζει το περιβάλλον μόνο το καλοκαίρι, αλλά όλο τον χρόνο, με τους ρύπους και τη θερμότητα που εκλύονται από τα συμβατικά οχήματα να επιδεινώνουν ακόμη περισσότερο τη σοβαρή κλιματική κρίση που αντιμετωπίζει ο πλανήτης.
Τη λύση, ειδικά στο πρόβλημα των μετακινήσεων, έρχεται να δώσει η ηλεκτροκίνηση, μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος, καθώς όλο και περισσότεροι συνειδητοποιούν πόσο επιτακτική είναι πλέον η ανάγκη φροντίδας του πλανήτη, η διαφύλαξη των πολύτιμων πόρων του, αλλά και η προστασία της ίδιας της ανθρωπότητας από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, είτε από τον υπερπληθυσμό της γης είτε από την αλόγιστη κατανάλωση ενέργειας.
Ο πλανήτης έχει φτάσει στα όριά του.
Στην Ευρώπη, οι μετακινήσεις παράγουν το 25% των αερίων θερμοκηπίου, με επιπτώσεις στο κλίμα και τη ζωή μας. Μέρος του προβλήματος είναι και οι θερμικοί κινητήρες των συμβατικών αυτοκινήτων που έχουν πολύ μικρότερο συντελεστή απόδοσης από τους κινητήρες των ηλεκτρικών, χοντρικά 35-40% έναντι 95%. Αντιλαμβανόμαστε όλοι, λοιπόν, ότι υπάρχει τεράστιο περιθώριο εξοικονόμησης ενέργειας.
Γι’ αυτό, μήπως ήρθε η ώρα, αντί να επενδύσουμε σε ένα καινούριο συμβατικό αυτοκίνητο, να δοκιμάσουμε τη νέα γενιά οχημάτων που κινείται με ηλεκτρική ενέργεια, η οποία είναι σχεδιασμένη ακολουθώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και δεν ρυπαίνει το περιβάλλον;
Μια τέτοια επιλογή, όπως καταλαβαίνουμε, θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στο κέντρο των μεγαλουπόλεων, όπως η Αθήνα, όπου ζουν και κινούνται εκατομμύρια άνθρωποι με τα αυτοκίνητα τους.
Ιδιαίτερα τώρα που είναι πλέον εμφανές ότι ο χρόνος δεν είναι πλέον σύμμαχός μας. Αντίθετα, όπως όλα δείχνουν, είμαστε η τελευταία γενιά που προλαβαίνει να κάνει κάτι για την κλιματική κρίση και ίσως η πρώτη που θα βιώσει πολύ έντονα τις συνέπειές της.
Ευτυχώς, υπάρχουν φορείς και επιχειρήσεις που φροντίζουν να αποδεικνύουν έμπρακτα πόσο ευαισθητοποιημένες είναι στα θέματα του περιβάλλοντος και να υιοθετούν πρακτικές και στρατηγικές βασισμένες στις αρχές της βιωσιμότητας και της αειφορίας, προτρέποντας και τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα στη χώρα μας, πέραν των ενεργειακών ομίλων, είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος που μαζί με τη ΔΕΗ δημιουργούν το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα!
Ήδη μπορούμε να βρούμε περισσότερα από 250 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ Blue σε 54 καταστήματα ΑΒ σε όλη τη χώρα.
Ο μεγαλύτερος σταθμός βρίσκεται στο κατάστημα του Ελληνικού με 12 θέσεις, ο οποίος αποτελεί και τον μεγαλύτερο σταθμό φόρτισης αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα.
Και επειδή η ΑΒ δεν επαναπαύεται, θα προστεθούν 100 ακόμα σημεία μέσα στο επόμενο τρίμηνο, τα οποία δεν θα βρίσκονται μόνο εντός Αττικής, αλλά και σε νησιά όπως η Κρήτη και η Ρόδος και σε πόλεις όπως η Καλαμάτα, η Πάτρα και η Κομοτηνή. Όλοι όσοι αναζητούν έναν πιο «πράσινο» και «έξυπνο» τρόπο μετακίνησης, μπορούν να τον ανακαλύψουν χάρη σε αυτήν τη συνεργασία.
Η φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσφέρεται προς το παρόν άνευ χρέωσης, τόσο σε όσους πραγματοποιούν τα ψώνια τους στα καταστήματα ΑΒ, όσο και σε διερχόμενους οδηγούς, ενώ γίνεται εύκολα και γρήγορα μέσω της ειδικής εφαρμογής «ΔΕΗ Blue», σκανάροντας το QR code που εμφανίζεται στην επιλεγμένη θύρα φόρτισης.
Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου, «Το μέλλον για “καθαρή” ενέργεια και έναν βιώσιμο κόσμο ξεκινάει με πράξεις που γίνονται σήμερα. Με καθημερινές συνήθειες που αλλάζουμε, ο καθένας από εμάς ξεχωριστά, αλλά και ενώνοντας τις δυνάμεις μας όλοι μαζί. Μέσω της συνεργασίας μας με τη ΔΕΗ, δημιουργούμε λύσεις φιλικές προς το περιβάλλον και θέτουμε στέρεες βάσεις για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα. Προστατεύουμε τη γη μας και κάνουμε τη διαφορά στο σήμερα για το μέλλον μας!»
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, διαχρονικά, εφαρμόζει πρακτικές που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και δίνει σταθερά το παράδειγμα με καινοτόμες υπηρεσίες και λύσεις που κάνουν τη διαφορά. Γιατί η ΑΒ νοιάζεται και φροντίζει το περιβάλλον, το μεγάλο μας σπίτι. Για όλους εμάς, αλλά και για τις επόμενες γενιές.
Διαβάστε ακόμη:
ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς αναγνωρίζεται η ανώτερη γεύση των ελληνικών προϊόντων «ΑΒ Επιλογή»;
AΒ Βασιλόπουλος: Πώς κάνει τη διαφορά για το περιβάλλον;
ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς αναγνωρίζεται η «θετική διαφορά», η «φροντίδα» και ο «εθελοντισμός»;
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό
- ΕΛΓΑ: Σήμερα πληρώνονται οι ενστάσεις των 4 τελευταίων ετών – Αφορούν 2.400 δικαιούχους