ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αεροπορική εταιρεία διαπραγματεύεται μια κοινή παραγγελία με 160 αεροσκάφη που προορίζονται για την Transavia στη Γαλλία και την KLM. Οι εταιρείες λειτουργούν επί του παρόντος μόνο αεροσκάφη Boeing σε διαδρομές μικρής και μεσαίας εμβέλειας, αναφέρει το Bloomberg.
Ο διαγωνισμός πιθανότατα θα φέρει αντιμέτωπα το 737 ΜΑΧ της Boeing έναντι του Α320 ή του Α220 της Airbus.
Ο στόλος της Transavia, ο οποίος έχει γαλλικά και ολλανδικά τμήματα, αποτελείται κυρίως από 737-800s, και η προσθήκη αεροσκαφών από άλλο κατασκευαστή θα ήταν αντίθετη με τη στρατηγική των ανταγωνιστών της, όπως η EasyJet, που διατηρούν έναν μόνο τύπο αεροσκάφους, για να μειώσουν το κόστος. Η KLM λειτουργεί επίσης τα 737 και εστιάζει στα μοντέλα της Boeing για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
Οι εταιρείες Boeing και Airbus δεν σχολίασαν το θέμα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Air France-KLM, Μπεν Σμιθ, έχει εστιάσει στην επέκταση των επιχειρήσεων χαμηλού κόστους, στο πλαίσιο των σχεδίων για ανάκαμψη από την πανδημία. Στόχος του είναι να τριπλασιάσει τον αριθμό των αεροσκαφών της Transavia που εδρεύουν στη Γαλλία, αφού ο όμιλος έχασε το μερίδιο αγοράς του εκεί από τους ανταγωνιστές χαμηλού κόστους.
Οποιαδήποτε παραγγελία της Air France-KLM θα πραγματοποιηθεί αφού η εταιρεία έλαβε πέρυσι δάνεια και εγγυήσεις ύψους 10,4 δισεκατομμυρίων ευρώ (12 δισεκατομμύρια δολάρια) από τη Γαλλία και τις Κάτω Χώρες, που είναι και οι δύο μέτοχοι της. Ακολούθησαν 4 δισ. ευρώ σε μετατροπή χρέους και νέα κεφάλαια στήριξης από το Παρίσι τον Απρίλιο.
Η Air France αναμένει παραδόσεις τον Σεπτέμβριο από μια παραγγελία για 60 Airbus A220 που θα χρησιμοποιηθούν στις δικές της διαδρομές μικρών αποστάσεων, αν και το μοντέλο θα ήταν πολύ μικρό για τις απαιτήσεις των KLM και Transavia.