array(0) {
}
        
    
Menu
0.28%
Τζίρος: 90.77 εκατ.

Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025

Comments
Ο διαγωνισμός για την ανάθεση της ανάπλασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, συνολική επένδυση 8 δισ. ευρώ, ξεκίνησε το 2011.

Πέρασαν 10 ολόκληρα χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων η Ελλάδα αντιμετώπισε μια πρωτοφανή οικονομική κρίση και στη συνέχεια την πανδημία.

Η Lamda Development όλο αυτό το διάστημα παρέμεινε προσηλωμένη στον σχεδιασμό της παρά το γεγονός ότι υπήρξε περίοδος, το πρώτο διάστημα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που είχε για συνομιλητές κορυφαίους υπουργούς αντίθετους με το έργο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Οδυσσέας Αθανασίου και οι συνεργάτες του έχοντας το πράσινο φως από το βασικό μέτοχο της Lamda, τον Σπύρο Λάτση, εργάστηκαν με επιμονή για να ξεπεραστούν χιλιάδες θέματα γραφειοκρατίας και πολλά άλλα, προκειμένου να ωριμάσουν την επένδυση, ώστε με την υπογραφή της μεταβίβασης των μετοχών της Ελληνικό ΑΕ τα έργα να μπουν σε τροχιά υλοποίησης.

Η χθεσινή παρουσίαση του αρχιτεκτονικού σχεδίου του Marina Tower,  του πρώτου πράσινου ουρανοξύστη στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά, του πρώτου στη χώρα, είναι δείγμα της δουλειάς που έχει ήδη γίνει.

Οι προσδοκίες για τη ανάπτυξη του Ελληνικού είναι μεγάλες και ο πήχης συνεχώς ανεβαίνει.

Ωστόσο, ο δρόμος που έχει να διανύσει η επένδυση δεν θα είναι εύκολος.

Οι προκλήσεις και πάλι θα είναι συνεχείς.

Οι αδειοδοτήσεις, ο συγκερασμός τόσων πολλών δραστηριοτήτων και κυρίως η δημιουργία των προϋποθέσεων για την προσέλκυση τουριστών και γενικότερα χρηστών στις εγκαταστάσεις που θα δημιουργηθούν είναι το επόμενο κεφάλαιο για το Ελληνικό.

Για να πετύχει αυτό που υποσχέθηκε χθες για άλλη μια φορά ο κ. Αθανασίου, δηλαδή το Ελληνικό να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες παρόμοιες αστικές αναπλάσεις στον κόσμο, είναι αναγκαίο να επιστρατευτεί ό,τι καλύτερο διαθέτει η χώρα από επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων.

Χρειάζεται ο δημόσιος τομέας να κάνει την υπέρβαση για να ξεπερνιέται η γραφειοκρατία και οι διαδικασίες των αδειών να ολοκληρώνονται στην ώρα τους και πρέπει οι διάφοροι φορείς (μεταξύ άλλων και οι όμοροι δήμοι) να συνεργαστούν μεταξύ τους. Και όπως καλά γνωρίζουμε όλοι σε αυτή τη χώρα τα προαναφερόμενα δεν είναι αυτονόητα.

Το δημιουργικό ταξίδι για το Ελληνικό ξεκίνησε και όσοι αγαπάμε την Ελλάδα και επιθυμούμε πραγματικά να αλλάξει πορεία ευχόμαστε ο προορισμός, το αποτέλεσμα, να δικαιώσει όσους εξαρχής τάχθηκαν υπέρ της αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου και να διαφοροποιήσει τη άποψη όσων είχαν ή και έχουν αντίθετη άποψη.

Διαβάστε επίσης

Lamda Development: Marina Tower, ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα (Φωτογραφίες)

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
LAMDA Development: Μετά από 60 χρόνια, ένα μνημείο του Ελληνικού επιστρέφει στην αρχική του θέση
Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ
Christian Louboutin: Ο παράδεισος του κορυφαίου σχεδιαστή απειλείται κι αυτός ανοίγει πόλεμο
Ισπανία: Γιατί ο Πέδρο Σάντσεθ «χτύπησε» τις τράπεζες με φόρο 7% – Η συμμαχία με τους Podemos και οι αντιδράσεις
Reds: Αυτά τα ακίνητα εξαγοράζει από τον Χόλτερμαν
Αντόνιο Κόστα: Ο σοσιαλιστής που θα «πολεμήσει» τον Τραμπ σε μια απολαυστική συζήτηση
Ο Λάκης και ο Γκλέτσος, τι συμβαίνει στο ΑΠΕ και η θεατρολόγος Συναρέλλη, το ΕΣΡ σε αποδρομή, τα χρέη του Κοκλώνη
Καμία αλλαγή στους δείκτες FTSE Russell για τις ελληνικές μετοχές