array(0) {
}
        
    
Menu

Χρίστος Δήμας: Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά – mononewsTV

Comments

Ο διαγωνισμός για την ανάθεση της ανάπλασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, συνολική επένδυση 8 δισ. ευρώ, ξεκίνησε το 2011.

Πέρασαν 10 ολόκληρα χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων η Ελλάδα αντιμετώπισε μια πρωτοφανή οικονομική κρίση και στη συνέχεια την πανδημία.

Η Lamda Development όλο αυτό το διάστημα παρέμεινε προσηλωμένη στον σχεδιασμό της παρά το γεγονός ότι υπήρξε περίοδος, το πρώτο διάστημα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που είχε για συνομιλητές κορυφαίους υπουργούς αντίθετους με το έργο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Οδυσσέας Αθανασίου και οι συνεργάτες του έχοντας το πράσινο φως από το βασικό μέτοχο της Lamda, τον Σπύρο Λάτση, εργάστηκαν με επιμονή για να ξεπεραστούν χιλιάδες θέματα γραφειοκρατίας και πολλά άλλα, προκειμένου να ωριμάσουν την επένδυση, ώστε με την υπογραφή της μεταβίβασης των μετοχών της Ελληνικό ΑΕ τα έργα να μπουν σε τροχιά υλοποίησης.

Η χθεσινή παρουσίαση του αρχιτεκτονικού σχεδίου του Marina Tower,  του πρώτου πράσινου ουρανοξύστη στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά, του πρώτου στη χώρα, είναι δείγμα της δουλειάς που έχει ήδη γίνει.

Οι προσδοκίες για τη ανάπτυξη του Ελληνικού είναι μεγάλες και ο πήχης συνεχώς ανεβαίνει.

Ωστόσο, ο δρόμος που έχει να διανύσει η επένδυση δεν θα είναι εύκολος.

Οι προκλήσεις και πάλι θα είναι συνεχείς.

Οι αδειοδοτήσεις, ο συγκερασμός τόσων πολλών δραστηριοτήτων και κυρίως η δημιουργία των προϋποθέσεων για την προσέλκυση τουριστών και γενικότερα χρηστών στις εγκαταστάσεις που θα δημιουργηθούν είναι το επόμενο κεφάλαιο για το Ελληνικό.

Για να πετύχει αυτό που υποσχέθηκε χθες για άλλη μια φορά ο κ. Αθανασίου, δηλαδή το Ελληνικό να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες παρόμοιες αστικές αναπλάσεις στον κόσμο, είναι αναγκαίο να επιστρατευτεί ό,τι καλύτερο διαθέτει η χώρα από επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων.

Χρειάζεται ο δημόσιος τομέας να κάνει την υπέρβαση για να ξεπερνιέται η γραφειοκρατία και οι διαδικασίες των αδειών να ολοκληρώνονται στην ώρα τους και πρέπει οι διάφοροι φορείς (μεταξύ άλλων και οι όμοροι δήμοι) να συνεργαστούν μεταξύ τους. Και όπως καλά γνωρίζουμε όλοι σε αυτή τη χώρα τα προαναφερόμενα δεν είναι αυτονόητα.

Το δημιουργικό ταξίδι για το Ελληνικό ξεκίνησε και όσοι αγαπάμε την Ελλάδα και επιθυμούμε πραγματικά να αλλάξει πορεία ευχόμαστε ο προορισμός, το αποτέλεσμα, να δικαιώσει όσους εξαρχής τάχθηκαν υπέρ της αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου και να διαφοροποιήσει τη άποψη όσων είχαν ή και έχουν αντίθετη άποψη.

Διαβάστε επίσης

Lamda Development: Marina Tower, ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα (Φωτογραφίες)

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανδρέας Καψάλης (Lamda): Ποιος είναι ο «Number One» των εργοταξίων στο Ελληνικό
Τι θα κάνουν σήμερα οι μετοχές, τι λέει ο Στουρνάρας στο mononews, ο πόλεμος Μαρινάκη-κυβέρνησης, το νέο σχέδιο Στάσση, ο σαρωτικός Άδωνις, και ποιες κυρίες εφοπλιστών είδε ο famous πλαστικός χειρουργός
Lamda Development: Πώς προχωρoύν τα projects του The Ellinikon Mall και Riviera Galleria

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρίστος Δήμας: Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά – mononewsTV
Buy. hold or Sell: Άμεση ανάλυση για Alpha Bank, Aegean, ΟΠΑΠ, Profile
Τρεις ιαπωνικές εταιρείες συγχωνεύονται και δημιουργούν τη NYK Bulkship Partners Co με 91 πλοία
Δυάδα με φαβορί και Over
Nvidia: Πλήγμα 5,5 δισ. δολ. από τους νέους περιορισμούς Τραμπ στις εξαγωγές τσιπ στην Κίνα
ΑΑΔΕ: Ποια εισοδήματα θα θεωρούνται αφορολόγητα για μισθωτούς και συνταξιούχους – Αναδρομική ισχύς
ΑΑΔΕ: «Τσεκούρι» 100 ευρώ από 1η Ιουλίου στις επιχειρήσεις χωρίς ψηφιακό πελατολόγιο
Χονγκ Κονγκ: Αναστέλλει τις αποστολές δεμάτων στις ΗΠΑ ως απάντηση στους δασμούς Τραμπ
Κικίλιας: Δεν αναμένονται αυξήσεις στα εισιτήρια από την 1η Μαΐου
Μπατζελή για διαγραφή από το ΠΑΣΟΚ: Πρόκειται για τη διαγραφή μιας ιστορίας για πέντε λεπτά τηλεοπτικού χρόνου