ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για δύο containerships, χωρητικότητας περίπου 2,800 teu έκαστο, τα οποία θα κατασκευαστούν στο κορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard. Η παράδοση τους ορίστηκε για το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο 2023.
Το συνολικό τους κόστος θα ανέλθει στα 76 εκατ. δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί με συνδυασμό δανείου και μετοχών.
Λιγότερη κατανάλωση καυσίμων κατά 30%
Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της Euroseas, σχολίασε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την παραγγελία δύο σύγχρονων, οικολογικού σχεδιασμού πλοίων, σε ένα από τα καλύτερης ποιότητας ναυπηγεία του κόσμου. Με την κίνηση αυτή, συνεχίζουμε τη στρατηγική μας για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας με τρόπο που δημιουργεί αξία για τους μετόχους μας και τηρούμε τη δέσμευσή μας για την υιοθέτηση των κριτηρίων ESG – Περιβαλλοντικών (Environmental), Κοινωνικών (Social) και Εταιρικής Διακυβέρνησης (Governance)- έχοντας έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον στόλο”.
“Από αυτή την άποψη, αξίζει να σημειωθεί ότι τα νέα πλοία, θα καταναλώνουν περίπου 30% λιγότερα καύσιμα από την προηγούμενη γενιά, μη οικολογικών πλοίων. Παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια και πιστεύουμε ότι αυτά τα δύο πλοία που θα ενταχθούν στο στόλο μας το πρώτο εξάμηνο του 2023, θα ενισχύσουν περαιτέρω τις προοπτικές της εταιρείας μας”, συμπλήρωσε.
Η Euroseas, ιδρύθηκε το 2005 και οι μετοχές της διαπραγματεύονται στην αγορά του Nasdaq.
Το 2018 η ναυτιλιακή προχώρησε στην απόσχιση του στόλου ξηρού φορτίου, τον οποίο μετέφερε σε μία νέα εταιρία, την EuroDry.
Έκτοτε δραστηριοποιείται αμιγώς στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, και διαθέτει στόλο με 14 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 42,281 teu. Μετά την παραλαβή των δύο νεότευκτων, η συνολική χωρητικότητα του θα αυξηθεί στα 47,881 teu.
Πρόκειται για την πρώτη παραγγελία containerships που πραγματοποιεί η εταιρεία από την ίδρυση της, καθώς οι προηγούμενες παραγγελίες αφορούσαν πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.