Στο δυναμικό «rebound» του ελληνικού τουρισμού μετά την πανδημία ποντάρουν μια σειρά από διεθνή brands από τον χώρο της εστίασης που σπεύδουν να τοποθετηθούν στην ελληνική αγορά.

Παρά την ανησυχία που προκαλεί η μετάλλαξη Δέλτα και η πιθανότητα έλευσης ενός «τέταρτου κύματος» τους επόμενους μήνες, οι δυνατότητες του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ωθούν τους ξένους επενδυτές να
κάνουν πράξη το ενδιαφέρον τους.

Ανάμεσα σε αυτά είναι η αλυσίδα Burger King, η οποία μετά το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Ρόδο πριν από μερικά χρόνια και στη συνέχεια στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας εγκαινίασε τη λειτουργία τριών ακόμη σημείων, στα αεροδρόμια της Θεσσαλονικής, της Κέρκυρας και της Κω.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα καινούρια καταστήματα της αμερικάνικης εταιρείας γρήγορου φαγητού ανέβασαν ρολά πριν λίγο διάστημα, και υποδέχθηκαν τους πρώτους πελάτες τους.

Πρόκειται για τρία πολύ σημαντικά περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport, τα οποία κάθε χρόνο -υπό κανονικές συνθήκες- συγκεντρώνουν υψηλή ταξιδιωτική κίνηση ενώ βελτίωσαν την παραγωγικότητά τους μετά την ολοκλήρωση των επενδύσεων για την αναβάθμιση των υποδομών της.

Μάλιστα, το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μετά τις επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέου terminal 34.000 τ.μ, θα μπορεί να εξυπηρετήσει έως και 45% περισσότερους επιβάτες (υπολογίζονται σε πάνω από 10 εκατομμύρια).

Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν πως «παρ’ ότι η συγκυρία δεν είναι η καλύτερη δυνατή, η παρουσία brands τέτοιου βεληνεκούς έρχεται να επιβεβαιώσει τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, ο οποίος όπως λένε θα ανακάμψει ταχύτατα μετά την οριστική λήξη της υγειονομικής κρίσης.

Η Σαντορίνη

«Ντεμπούτο» στην ελληνική αγορά ετοιμάζεται να κάνει και το διάσημο ιταλικό εστιατόριο «Zeffirino». Το εμβληματικό ιταλικό εστιατόριο συμφώνησε με τον Έλληνα επιχειρηματία Σάμι Φάις, και ετοιμάζεται να λειτουργήσει κατάστημα στη Σαντορίνη και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις του πεντάστερου ξενοδοχείου Radisson Blu Zaffron Resort στην περιοχή Καμάρι.

Το εστιατόριο Zeffirino στη Γενεύη

Πρόκειται για ξενοδοχείο ιδιοκτησίας Σάμι Φάις, το οποίο θα «τρέξει» σε συνεργασία με την παγκοσμίου φήμης αλυσίδα Radisson. Πηγές με γνώση της υπόθεσης αναφέρουν πως η έλευση του «Zeffirino» θα ενισχύσει την ελκυστικότητα της πολυτελούς μονάδας των 102 δωματίων, δίνοντας μια διαφορετική νότα ποιότητας στην «παλέτα» των υπηρεσιών που θα προσφέρει.

Η «ελίτ» των ξενοδοχείων

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ετοιμάζεται να κάνει και η One & Only. Η διεθνούς φήμης αλυσίδα ξενοδοχείων της Kerzner International θα αναλάβει τη διαχείριση του υπερπολυτελούς συγκροτήματος που θα δημιουργηθεί στα «Αστέρια Γλυφάδας» από την Grivalia Hospitality.

Το πολυτελές θέρετρο One & Only στην Κέα

To τουριστικό συγκρότημα θα αναπτυχθεί σε έκταση των 210 στρεμμάτων, με μέτωπο στη θάλασσα, αποτελεί τμήμα ευρύτερης έκτασης η οποία περιλαμβάνει επίσης προστατευόμενη δασική περιοχή 60 στρεμμάτων. το θέρετρο θα προσφέρει καινοτόμες εμπειρίες για οικογένειες με παιδιά, διατηρώντας παράλληλα υψηλό επίπεδο ιδιωτικότητας και για τους ενήλικες.

Διαβάστε ακόμη:

Εστίαση: Μισή… χαρά από τη χαλάρωση των περιορισμών – «Όχι» σε απότομη άρση των μέτρων στήριξης

Ξενοδοχεία και εστίαση οι μεγάλοι ηττημένοι της πανδημίας