ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Επεκτείνει το ναυπηγικό της πρόγραμμα στα LNG carriers η Capital Gas συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.
Η εταιρεία, η οποία έχει μπει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο χώρο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου είχε σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα ναυπήγησης επτά LNG carriers, αλλά οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι προσέθεσε ακόμα δύο παραγγελίες στα ναυπηγεία Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, του ομίλου Hyundai, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεότευκτων σε εννέα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν το κόστος των δύο πλοίων θα φτάσει περίπου τα 390 εκατ. δολάρια, και αναμένεται να έχουν σημαντικά μικρότερο περιβαλλοντικό εξαιτίας της διαρροής μεθανίου, μέσω της χρήσης νέων διατάξεων στον κινητήρα και στις γεννήτριες, ενώ θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Τα δύο πλοία αναμένεται να παραδοθούν το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει ακόμα δύο πλοία τον φετινό Αύγουστο, ένα τον προσεχή Σεπτέμβριο και ένα τον Ιανουάριο του 2023, ενώ τα νεότευκτα Aristos I, Aristidis I και Aristaechos είναι ήδη ναυλομένα για περίοδο από έξι μέχρι 12 χρόνια σε μεγάλους ναυλωτές.
Διαβάστε επίσης:
Ακόμα ένα νεότευκτο LNG carrier στο στόλο της Capital Gas
Βαρδινογιάννης, Μαρινάκης, Παππάς ετοιμάζονται για το καύσιμο του μέλλοντος
Σε πράσινες τεχνολογίες για τη ναυτιλία επενδύει η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike