ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Αντόνιο Γκουτέρες επανεκλέγει σήμερα για μια δεύτερη θητεία στο “πηδάλιο” από Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ για το 2022-2026, με τον ίδιο να τάσσεται υπέρ της εγκαθίδρυσης ενός «κόσμου που αντλεί διδάγματα», από τη φονική πανδημία της Covid-19.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς, που αποτελεί την ίδια στιγμή τη μεγαλύτερη ευκαιρία μας, είναι να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την κρίση για να αντιστρέψουμε την κατάσταση, να κινηθούμε προς έναν κόσμο που αντλεί διδάγματα, που υπόσχεται μια δίκαιη ανάκαμψη, πράσινη και διαρκή και που δείχνει τον δρόμο μέσω μιας διεθνούς συνεργασίας, αυξημένης και αποτελεσματικής για να απαντήσει στα παγκόσμια προβλήματα», είπε ο Αντόνιο Γκουτέρες.
«Το να κάνουμε αυτό το βήμα θα απαιτήσει μια πραγματική προσπάθεια για να ενισχύσουμε ό,τι λειτουργεί και θάρρος για να αντλήσουμε διδάγματα απ’ ό,τι δεν λειτουργεί. Αυτό θα χρειαστεί προκειμένου να προχωρήσουμε στην πρόληψη και την προετοιμασία, υπό την ευρεία έννοια του όρου, μια βασική προτεραιότητα του διεθνούς συστήματος», συμπλήρωσε ο Γκουτέρες.
Στη θέση αυτή από το 2017, ο επικεφαλής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών ορκίστηκε υποσχόμενος να δράσει με κάθε ανεξαρτησία των κρατών μελών ή των οργανισμών, κατά τη διάρκεια τελετής στην οποία παρέστη ο πρόεδρος της Πορτογαλίας Μαρσέλο Ρεμπέλο ντε Σόουζα, πρώτος αρχηγός κράτους που βρέθηκε στον ΟΗΕ έπειτα από ενάμιση χρόνο πανδημίας.
Εκ των προτέρων, η Γενική Συνέλευση ενέκρινε δια βοής και χωρίς ψηφοφορία ψήφισμα με το οποίο παρατείνεται κατά πέντε χρόνια η θητεία του Αντόνιο Γκουτέρες.
Διαβάστε ακόμα:
Το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ στηρίζει τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια δεύτερη θητεία
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λ. Βιλδιρίδη – ΤΕΠ: Παρακολούθηση των εφημεριών σε real time από τον Ιανουάριο του ‘25
- GrePort 2024 (Γιώργος Βαγγέλας και Θάνος Πάλλης): Οι 13 Οργανισμοί Λιμένων είχαν τζίρο 361 εκατ. ευρώ και κέρδη 192 εκατ. ευρώ
- Υπερταμείο: Η «μάχη» Δημητριάδη – Πολίτη και οι 4 ακόμη υποψήφιοι CEO
- Ηλεκτρικό ρεύμα: Ανταγωνισμός για τα σταθερά πελατολόγια- Γιατί το ακριβό πράσινο “πληρώνει” τα μπλε