ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Με την εξαγορά 16 φορτηγών πλοίων η ναυτιλιακή Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου εισέρχεται δυναμικά στην αγορά ξηρού φορτίου, σε μία περίοδο κατά την οποία ο συγκεκριμένος κλάδος καταγράφει θεαματικά κέρδη.
Τα νέα πλοία που απέκτησε η εταιρεία, χωρητικότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 dwt, έχουν μέσο όρο ηλικίας 10 έτη και δραστηριοποιούνται στη spot αγορά.
Δύο από αυτά έχουν ήδη παραδοθεί στην Costamare ενώ τα υπόλοιπα 14 θα ενταχθούν στον στόλο της έως τον Ιανουάριο του 2022.
O οικονομικός διευθυντής της Costamare Γρηγόρης Ζήκος, δήλωσε: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την απόκτηση πλοίων ξηρού φορτίου. Αποφασίσαμε να επενδύσουμε στον τομέα αυτό με τα ισχυρά θεμελιώδη, ο οποίος παρέχει αυξημένες ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους μας. Τα πλοία θα διαχειρίζεται η υφιστάμενη ομάδα μας, η οποία θα ενισχυθεί από την ομάδα ξηρού φορτίου του Ιδρύματος Ωνάση, που θα ενταχθεί στην Costamare τον Ιούλιο”.
Παράλληλα επισήμανε ότι “οι εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με μετρητά, ενώ η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία διευθέτησης τραπεζικών δανείων. Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του κλάδου χύδην ξηρού φορτίου σκοπεύουμε να έχουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των περιουσιακών στοιχείων”.
Ο κ. Ζήκος τόνισε ότι θα δώσει λεπτομερή ενημέρωση για την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων δευτέρου τριμήνου της Costamare.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η εταιρεία εξαγόρασε το προηγούμενο διάστημα τρία φορτηγά πλοία από την Olympic Shipping and Management του Ιδρύματος Ωνάση. Πρόκειται για το χωρητικότητας 56,726 dwt Olympic Pegasus (κατασκευής 2011), το χωρητικότητας 55.705 dwt, Olympic Pride και το αδελφό πλοίο Olympic Peace, που κατασκευάστηκαν αμφότερα το 2006.
Επίσης, η εταιρεία συνδέθηκε με την εξαγορά δύο φορτηγών πλοίων κινεζικής κατασκευής που πούλησε πρόσφατα η Safe Bulkers του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, καθώς και με ένα bulker της ιαπωνικής Shunzan Kaiun. Πληροφορίες για τα υπόλοιπα πλοία δεν έχουν γίνει γνωστές.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή, που ιδρύθηκε πριν από 47 χρόνια, διαθέτει στόλο με 82 containerships, συνολικής χωρητικότητας σχεδόν 582,837 teu.
Διαβάστε επίσης:
Olympic Shipping: H πώληση τριών bulker και η σύνδεση με την οικογένεια Κωνσταντακόπουλου
Οι κινήσεις της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου στην αγορά ξηρού φορτίου
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας