Τα νέα για την ακύρωση του φετινού GP Σιγκαπούρης λόγω πανδημίας, βρήκαν τους ανθρώπους της Scuderia με ανάμεικτα συναισθήματα. Εκεί ήρθε η τελευταία τους νίκη με το Φέτελ, το 2019 και ήταν μια από τις λιγοστές ελπίδες τους για νίκη φέτος. Τα πράγματα όμως μπορεί να εξελιχθούν διαφορετικά αν ο Λεκλέρκ καταφέρει να υπερασπιστεί την pole που αναπάντεχα πήρε χτες. Η τύχη έδωσε πίσω στο Μονεγάσκο ότι του στέρησε στην πατρίδα του, το Μονακό πριν 15 μέρες. Ο ίδιος όμως πιστεύει ότι θα μπορούσε να είχε πάρει την pole ούτως ή άλλως: «Στον πρώτο γύρο έκανα λάθος στις στροφές 4-5-6. Στο δεύτερο ήμουν πιο δυνατός». Βέβαια ο χρόνος του Λεκλέρκ υπολείπεται 8 δέκατα από την επίδοση της pole (Μπότας) του 2019, παρότι φέτος είναι διαθέσιμη η ταχύτερη γόμα C5 αντί της C4 (2019).
Η πολύ μαλακή γόμα C5 ήταν αυτή που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρο στις δοκιμές χτες, καθώς έπεσαν λίγο οι θερμοκρασίες (45 βαθμοί) αφού φυσούσε. Σήμερα αναμένεται η θερμοκρασία οδοστρώματος να ξεπεράσει τους 50 βαθμούς Κελσίου. Οπότε είναι πολύ πιθανή η χρήση της σκληρής γόμας στους 51 γύρους αγώνα. Πρέπει να θεωρείται βέβαιη η στρατηγική μιας αλλαγής. Οι δέκα πρώτοι εκκινούν με τη μαλακή γόμα C5 και αναμένεται να βάλουν στη σκληρή πριν τον 15ο γύρο. Προφανώς θα παίξει ρόλο το πόσο γρήγορα θα πέσει η απόδοση της C5, δεδομένων των υψηλών θερμοκρασιών. Σίγουρα κομβικό ρόλο θα παίξει μια εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που πρέπει να θεωρείται σχεδόν βέβαιη μετά τις χθεσινές κόκκινες σημαίες στις δοκιμές.
Ο Λεκλέρκ που πήρε χτες την 9η pole στην καριέρα του, λέει πως σε ρυθμό αγώνα δεν μπορεί να κρατήσει πίσω του, Χάμιλτον, Φερστάπεν. Σε αντίθεση με το Μονακό στο Μπακού μπορείς να προσπεράσεις στο τέλος της ευθείας και λογικά θα δούμε πολλά προσπεράσματα εκεί. Βέβαια στη Ferrari δεν περίμεναν να είναι ανταγωνιστικοί εδώ, έλεγαν πως θα χάσουν σε απόδοση. Ρίχνοντας μια ματιά στις τελικές ταχύτητες είναι σαφές ότι o Λεκλέρκ έχει την ταχύτητα να αμυνθεί στο τέλος της ευθείας, αν μπορέσει να κρατήσει τους αντιπάλους του, εκτός DRS. Η διαφορά 10km/h στην τελική ταχύτητα του Σάινθ (345km/h) προφανώς οφείλεται σε μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις, ο Ισπανός βρέθηκε πίσω από κάποιο άλλο μονοθέσιο, στην ευθεία. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε πλέον να μιλάμε για υστέρηση της υβριδικής μηχανής της Ferrari.
Εικόνα από τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου
Έχει το ενδιαφέρον του ότι ο Χάμιλτον παρά τη 2η θέση τονίζει πως υστερούν στις κατατακτήριες δοκιμές στη συγκεκριμένη πίστα. Είναι συγκρατημένα αισιόδοξος για το ρυθμό αγώνα και η αλήθεια είναι πως μεγαλύτερη σημασία γι’ αυτόν έχει να κρατήσει πίσω του το Φερστάπεν, ο οποίος προηγείται με 4 βαθμούς διαφορά στη μάχη του τίτλου.
Μια Ferrari πάει, μια έρχεται… μοναδική εικόνα στις ευθείες του Μπακού
Ίσως κάποιοι οδηγοί εκτός δεκάδας επιλέξουν να εκκινήσουν με τη μέση γόμα, ώστε να πάνε περισσότερους γύρους στην αρχή ευελπιστώντας πως ένα αυτοκίνητο ασφαλείας θα τους δώσει την ευκαιρία για δωρεάν πιτ στοπ και να κερδίσουν αρκετές θέσεις. Όπως μπορείτε να δείτε και από τα ελαστικά όλοι έχουν διαθέσιμο σετ μέσης και σκληρής γόμας για τον αγώνα.
Η εκκίνηση θα είναι θέμα, έχει αρκετά μέτρα ως την πρώτη στροφή. Όσοι εκκινούν απ’ έξω έχουν πλεονέκτημα λόγω καθαρής γραμμής (1,3,5,7). Μένει να δούμε αν ο Λεκλέρκ μπορεί να κρατήσει πίσω τους Χάμιλτον, Φερστάπεν και τι ρόλο θα παίξει το αυτοκίνητο ασφαλείας όταν εμφανιστεί.
Ο αγώνας εκκινεί στις 15:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote. Νωρίτερα στις 14:30 θα έχουμε περισσότερα να πούμε με τον Πάνο Σεϊτανίδη στο Instagram Live. Σας περιμένουμε όλους!
Ιδού τα επικρατέστερα σενάρια στρατηγικής για σήμερα.
Διαβάστε επίσης:
F1 Μπακού: Ο Λεκλέρκ στην pole!
F1 Μπακού: Αγώνας κάτω από το επίπεδο θαλάσσης!
Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ συνιδιοκτήτης εταιρείας ηλεκτροκίνησης οχημάτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα