Στη Β’ φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας πέρασαν και οι πέντε ενδιαφερόμενοι, οι μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας, για το ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) «Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης», γνωστό και ως Flyover, προϋπολογισμού 462 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς 373,2 εκατ. ευρώ).

Άβαξ, ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat και κοινοπραξία Μυτιληναίος –

Intertoll Europe ZRt, θα συμμετέχουν στο ανταγωνιστικό διάλογο που θα ακολουθήσει ώστε στη συνέχεια να καταθέσουν την τεχνική και οικονομική προσφορά τους.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για τη συμπρωτεύουσα με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες (30 χρόνια) εκ των οποίων τα πρώτα 4 αφορούν την κατασκευή. Διόδια δεν προβλέπονται.

Ειδικότερα, ο ανάδοχος θα αναλάβει την κατασκευή ενός υπερυψωμένου άξονα 13 χλμ, πάνω από την υφιστάμενη Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα ξεκινά από τον Α/Κ Κ5 (στο ύψος του Παπαγεωργίου) και θα καταλήγει στον Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινουπολίτικα) καθώς και τη συντήρηση όλης της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης.

Με την ολοκλήρωσή του το εν λόγω έργο θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση και θα περιλαμβάνει 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.

Διαβάστε ακόμη:

Στη διεκδίκηση της περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης (Flyover) όλοι οι μεγάλοι των κατασκευών

Κώστας Αχ. Καραμανλής: Δεν θα μπουν διόδια στο Flyover Θεσσαλονίκης

Καραμανλής: Στόχος οι αξιόπιστες υποδομές – Οι 6 άξονες του ετήσιου Σχεδίου Δράσης για το 2021

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση