ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άβαξ, ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat και κοινοπραξία Μυτιληναίος –
Intertoll Europe ZRt, θα συμμετέχουν στο ανταγωνιστικό διάλογο που θα ακολουθήσει ώστε στη συνέχεια να καταθέσουν την τεχνική και οικονομική προσφορά τους.
Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για τη συμπρωτεύουσα με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες (30 χρόνια) εκ των οποίων τα πρώτα 4 αφορούν την κατασκευή. Διόδια δεν προβλέπονται.
Ειδικότερα, ο ανάδοχος θα αναλάβει την κατασκευή ενός υπερυψωμένου άξονα 13 χλμ, πάνω από την υφιστάμενη Περιφερειακή Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα ξεκινά από τον Α/Κ Κ5 (στο ύψος του Παπαγεωργίου) και θα καταλήγει στον Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινουπολίτικα) καθώς και τη συντήρηση όλης της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης.
Με την ολοκλήρωσή του το εν λόγω έργο θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση και θα περιλαμβάνει 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.
Διαβάστε ακόμη:
Στη διεκδίκηση της περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης (Flyover) όλοι οι μεγάλοι των κατασκευών
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Δεν θα μπουν διόδια στο Flyover Θεσσαλονίκης
Καραμανλής: Στόχος οι αξιόπιστες υποδομές – Οι 6 άξονες του ετήσιου Σχεδίου Δράσης για το 2021
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να το δούμε να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»