ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η μετοχή υποχωρεί σχεδόν κατά 20% στα 0,99 ευρώ, εν μέσω φημολογίας ότι επίκειται αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Ο όγκος των συναλλαγών στη μετοχή έχει υπερβεί τις 1 εκατ. μετοχές.
Η διοίκηση της εταιρείας αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο νέας αύξησης κεφαλαίου, σύμφωνα με πηγές του mononews, χωρίς όμως να αναφέρει το ύψος που αυτή θα πραγματοποιηθεί.
Η προηγούμενη αύξηση κεφαλαίου είχε γίνει πριν από 1,5 χρόνο και ανερχόταν στα 20 εκατ. ευρώ. Το θέμα αναμένεται να τεθεί στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων, στις 24 Ιουνίου και θεωρείται κάτι περισσότερο από βέβαιο ότι θα συμβεί, αφού θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, το μεγαλόπνοο έργο που θα συνδέει την Ανατολική Αθήνα με την Νότια.
Κατά την απελθούσα χρήση, ο όμιλος είχε πωλήσεις 576,6 εκατ. ευρώ από 575,9 εκατ. ευρώ το 2019, τα EBITDA ανήλθαν στα 61 εκατ. ευρώ από 58,1 εκατ. ευρώ και η τελική γραμμή γύρισε σε κέρδη 6,5 εκατ. ευρώ από ζημιά 17,6 εκατ. ευρώ.
Ο μακροπρόθεσμος δανεισμός ήταν στα 510,7 εκατ. ευρώ και ο βραχυπρόθεσμος στα 104,1 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία αναμένεται να εκδώσει Δελτίο Τύπου εντός της ημέρας.
Διαβάστε ακόμα:
Χρηματιστήριο: Με στάσεις προς τις 900 μονάδες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ