Θα μπορούσε να είναι η απόλυτη αντικομφορμιστική συνήθεια: Γύροι στο Μονακό χαράματα με Bentayga S με στόχο το 1.10.2 του Λεκλέρκ.
Η έκδοση S διαθέτει πιο ισχυρό κινητήρα V8 με 550PS και έχει στο βασικό της εξοπλισμό το Bentley Dynamic Ride, σε συνδυασμό με επιλογή σπορ λειτουργίας για το σασί, για καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές. Μια αύξηση κατά 15% στην απόσβεση ενισχύει το πλαίσιο και παρέχει μια ιδανική πλατφόρμα για μια πιο δυναμική, σπορ ρύθμιση του ESC.
Εξωτερικά, οι σκουρόχρωμοι προβολείς, οι μαύροι πλαϊνοί καθρέφτες, διάφορες σχεδιαστικές λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα, ανάμεσά τους τα διάφορα σπόιλερ και τέλος οι διπλές απολήξεις της σπορ εξάτμισης, με μειωμένες διατρήσεις στον σιγαστήρα, με χαρακτηριστικό και ακόμα πιο μπάσο ήχο, αυξάνουν την ήδη επιβλητική παρουσία της Bentayga στον δρόμο.
Στην πολυτελώς εκλεπτυσμένη καμπίνα, ξεχωρίζουν τα νέα καθίσματα, με ιδιαίτερους συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών – ανάμεσά τους ευρεία χρήση Alcantara – που όλα εκτοξεύουν τη σπορ εμπειρία. Οι χρωματικές πινελιές στο ταμπλό οργάνων, στην κεντρική κονσόλα, οι επενδύσεις των θυρών και των καθισμάτων, τα υλικά στο τιμόνι και τον μοχλό ταχυτήτων, δίνουν στη Bentayga S ένα τολμηρό και σύγχρονο στυλ. Τα νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων και οι διάφορες σημάνσεις “S” στην καμπίνα, υποδηλώνουν το ξεχωριστό μοντέλο.
H Bentayga S διαθέτει τον περίφημο βενζινοκινητήρα 4,8 λίτρων, διπλού turbo V8 της Bentley, που συνδυάζει τεράστια ισχύ με εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου. Ο κινητήρας τελευταίας γενιάς αποδίδει ισχύ 550 PS και 770 Nm ροπής, επιταχύνοντας 0–100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα.
Σε επίπεδο τεχνολογίας, η νέα Bentayga S ξεχωρίζει για την αποτελεσματική διαχείριση της τεράστιας ισχύος. Το Bentley Dynamic Ride είναι στάνταρ εξοπλισμός, αποτελώντας εξέλιξη της πρώτης ηλεκτρικής ενεργής τεχνολογίας ελέγχου ολίσθησης της Bentley στον κόσμο, στα 48V. Το σύστημα μπορεί να αντιδράσει σε 0,3 δευτερόλεπτα ελέγχοντας ροπή έως 1.300 Nm, για να εξουδετερώσει τις πλευρικές δυνάμεις ολίσθησης κατά τη στροφή, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη επαφή των ελαστικών και κορυφαία σταθερότητα, άνεση οδήγησης και αίσθηση ελέγχου.
Στην επιλογή SPORT, η αίσθηση ελέγχου βελτιώνεται ακόμα περισσότερο, με την κλίση του αμαξώματος να περιορίζεται λόγω της πρόσθετης αύξησης 15% στην απόσβεση της αερανάρτησης και του συνδυασμού των Electronic Stability Control και Bentley Dynamic Ride. Παράλληλα, ο οδηγός απολαμβάνει τα αποτελέσματα της επαναβαθμονόμησης του συστήματος “Bentley’s Torque Vectoring by Brake”, με το αυτοκίνητο να φρενάρει ελαφρά τον εσωτερικό πίσω τροχό στην είσοδο στη στροφή, για να βελτιώσει το turn-in του εμπρός άξονα – κάνοντας τη Bentayga S ακόμη πιο άμεση στην οδήγηση.
Τέλος, οι ολοκληρωμένες εκτός δρόμου δυνατότητες της Bentayga παραμένουν κορυφαίες, με την προαιρετική προδιαγραφή All-Terrain να φέρνει τέσσερις ειδικές εκτός δρόμου λειτουργίες (Snow and Wet Grass, Dirt and Gravel, Mud and Trail, και Sand), για απροβλημάτιστη οδήγηση σε κάθε επιφάνεια.
Το πιο πολυτελές SUV για κάθε επιφάνεια, με έντονα σπορ χαρακτήρα και κορυφαίες επιδόσεις, κατασκευάζεται στη Βρετανία συγκεκριμένα στο ουδέτερο ως προς το αποτύπωμα άνθρακα εργοστάσιο της Bentley, στο Crewe.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας