Ο αγώνας είναι εξαιρετικά απρόβλεπτος καθώς στις πέντε πρώτες θέσεις βρίσκονται μονοθέσια τεσσάρων διαφορετικών ομάδων.

Το Σαββατόβραδο στο GP Μονακό έχει το δικό του χαρακτήρα. Άλλοι αγωνιούν γι’ αυτά που έγιναν, άλλοι γι’ αυτά που θα γίνουν και άλλοι κοιμούνται από νωρίς λόγω του σημερινού αγώνα.  O Λεκλέρκ εν τέλει διατηρεί την 1η θέση καθώς οι μηχανικοί του δεν βρήκαν κάποια σοβαρή ζημιά στο κιβώτιο τέτοια που να τους υποχρεώνει να το αλλάξουν. Τώρα αν υπάρχει κάποια ζημιά και βγει κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα φανεί.

Ο 23χρονος Μονεγάσκος δεν έχει καταφέρει να τερματίσει ποτέ στον αγώνα της πατρίδας του. Υπήρξε πάντοτε άτυχος εδώ. Αξίζει να δούμε αν αυτό θα συνεχιστεί σήμερα. Εκκινεί από την καθαρή πλευρά, στην 8η pole της καριέρας του, πρώτη στο Μονακό και 11η για τη Ferrari σ’ αυτή την πίστα. Η προηγούμενη φορά που ένα κόκκινο μονοθέσιο εκκινούσε απ’ αυτή τη θέση ήταν τo 2017 με το Ράικονεν. Ο Φέτελ μάλιστα κέρδισε εκείνη την ημέρα για λογαριασμό της Scuderia. Δίπλα στο Λεκλέρκ βρίσκεται ο ένας από τους δυο διεκδικητές του τίτλου.

Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull εκκινεί από την ακάθαρτη πλευρά που έχει λιγότερη πρόσφυση και έχει πολλά να χάσει στην εκκίνηση. Με το Χάμιλτον να βρίσκεται 7ος ο Φερστάπεν θέλει όσο τίποτα να μειώσει τη διαφορά των 14 βαθμών και σήμερα είναι μια μοναδική ευκαιρία. Αυτό το γνωρίζει ο Μπότας που εκκινεί από την 3η θέση στην καθαρή γραμμή και κατά την άποψή μου θα στρίψει μπροστά από το Φερστάπεν ή δε θα στρίψει!

Ο Σάινθ είναι πιθανόν να βγει κερδισμένος απ’ αυτή την αναστάτωση και να εκμεταλλευτεί μετά πιθανό πρόβλημα, ατυχία του Λεκλέρκ. Ο Χάμιλτον δύσκολα θα μείνει μακριά από προβλήματα με πίσω του το Τζιοβινάτσι και δίπλα του το Φέτελ.

O αγώνας έχει 78 γύρους και το πιθανότερο σενάριο είναι αυτό της μιας αλλαγής ελαστικών από μαλακή σε μέση γόμα. Εκτός κι αν το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανιστεί νωρίς και κάποιοι επιλέξουν την σκληρή γόμα για να τους βγάλει ως το τέλος.

Αλλιώς οι πρώτοι θα μπουν στα πιτ πλησιάζοντας στα ντουμπλαρίσματα που πιθανόν θα έρθουν μετά τον 30στο γύρο. Οι δέκα πρώτοι εκκινούν με μαλακή γόμα. Πιο πίσω ίσως κάποιοι ελπίζοντας σε μια βολική χρονικά εμφάνιση αυτοκινήτου ασφαλείας να ρισκάρουν ξεκινώντας με τη μέση ή τη σκληρή γόμα και να βάλουν τη μαλακή μετά. Με Τσουνότα και Μαζεπίν είναι σίγουρη η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.

Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση είναι τι ελαστικά έχουν απομείνει στους πρωτοπόρους. Όλοι τους έχουν καινούργιο από ένα σετ μέσης και σκληρής γόμας. Αν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπει πριν τον 10ο γύρο θα βάλουν σκληρή αν όχι μέση. Αν βγει περισσότερες από μια φορές είναι που θα κάτσει η μπίλια. Μη με παρεξηγήσετε εγώ την βλέπω να κάθεται στο 55 (σ.σ: ο αριθμός του Σάινθ, προφανώς γνωρίζω ότι δεν υπάρχει τέτοιο νούμερο στη ρουλέτα).

Ο αγώνας εκκινεί στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote. Θα πούμε περισσότερα στις 15:30 στο Instagram Live με το Πάνο Σεϊτανίδη.

 

Διαβάστε επίσης:

F1 Μονακό: Δραματική pole Λεκλέρκ!

F1, Μονακό: Όλα στο κόκκινο!

F1, McLaren: Ιστορική εμφάνιση στο Μονακό!