ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με βάση το σχέδιο της, που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο 2021, θα δημιουργήσει δύο ξεχωριστές εταιρείες λιανικής: την Bath & Body Works και την Victoria’s Secret. Ο διαχωρισμός θα επιτρέψει στις δύο επιχειρήσεις να επικεντρωθούν καλύτερα στην ανάπτυξη τους και να αποκτήσουν μεγαλύτερη οικονομική ευελιξία στο μεταβαλλόμενο τοπίο λιανικής, δήλωσε η L Brands.
Το Bloomberg News ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η αλυσίδα εσωρούχων είχε ξαναρχίσει συνομιλίες με αγοραστές σχετικά με την πιθανή πώληση της Victoria’s Secret, επιδιώκοντας να πετύχει τιμή πολύ πάνω από τα 1,1 δισ. δολάρια που είχε κλείσει στην προηγούμενη συμφωνία της, η οποία τελικά ναυάγησε.
Η New York Times ανέφερε την Τρίτη, επικαλούμενη πηγές, ότι ενώ η L Brands έλαβε αρκετές προσφορές άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τις απέρριψε προκειμένου να προχωρήσει στο spin-off και να αποτιμήσει την εταιρεία μεταξύ 5 δισεκατομμυρίων και 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η L Brands δεν αναφέρθηκε στην αποτίμηση των εταιρειών κατά την ανακοίνωση της, αλλά επιβεβαίωσε ότι υπήρξε ενδιαφέρον και πραγματοποίησε συζητήσεις με πολλούς πιθανούς αγοραστές, τις οποίες αξιολόγησε με τους χρηματοοικονομικούς συμβούλους της, Goldman Sachs και JP Morgan.
Η εταιρεία, η οποία κατέχει επίσης την Bath & Body Works, έκανε σκέψεις για τον διαχωρισμό των δύο αλυσίδων για περισσότερο από ένα χρόνο. Τη στιγμή της αρχικής ανακοίνωσης, η λογική ήταν ξεκάθαρη: η πορεία της Bath & Body ήταν ανοδική, ενώ οι πωλήσεις της Victoria’s Secret μειώθηκαν καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών για σουτιέν και εσώρουχα διαφοροποιήθηκαν και οι ανταγωνιστές της εστίασαν στην διάθεση ευρύτερης γκάμας μεγεθών και άνετων σχεδίων, προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον.
Τον Φεβρουάριο του 2020, λίγο πριν από την πανδημία, η L Brands συμφώνησε με την Sycamore Partners να της πουλήσει το μερίδιο πλειοψηφίας. Η νέα ιδιοκτήτρια επρόκειτο να βγάλει την εταιρεία από το χρηματιστήριο προκειμένου να έχει τον χώρο και την δυνατότητα να προχωρήσει στην αναδιάρθρωση της.
Ωστόσο, από τότε η Victoria’s Secret βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Στο τρίτο και τέταρτο τρίμηνο, τα προσαρμοσμένα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν περισσότερο από 300%, δήλωσε η εταιρεία την Τρίτη. Η L Brands ανέφερε επίσης ότι τα προκαταρκτικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ήταν καλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
“Τους τελευταίους δέκα μήνες, έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο στην ανάκαμψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας της Victoria’s Secret, υιοθετώντας πρωτοβουλίες στο μάρκετινγκ και στα εμπορεύματα, προκειμένου να πετύχουμε την ανάπτυξη της βασικής γραμμής, και προχωρώντας σε μία σειρά ενεργειών μείωσης κόστους, οι οποίες έχουν αυξήσει θεαματικά την κερδοφορία”, δήλωσε η Sarah Nash, πρόεδρος της L Brands. «Ως αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών, η Victoria’s Secret είναι πλέον σε καλή θέση για να λειτουργήσει ως αυτόνομη, δημόσια εταιρεία».
Ο Andrew Meslow, ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της L Brands, θα παραμείνει σε αυτήν τη θέση και θα ηγηθεί της αλυσίδας σαπουνιών και αρωμάτων μετά το spinoff. Ο Martin Waters, Διευθύνων Σύμβουλος της Victoria’s Secret, θα παραμείνει επικεφαλής του brand όταν αυτονομηθεί.
Διαβάστε ακόμα:
Victoria’s Secret: Η πανδημία ακύρωσε μία χρυσή συμφωνία για το μέλλον του brand
Victoria’s Secret: Το σχέδιο της Sycamore Partners για τη διάσωσή της και το νέο σκάνδαλο
Les Wexner: Η άνοδος και η πτώση του μεγιστάνα της Victoria’s Secret
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος