Ήταν ένα πολύ ανταγωνιστικό E-Prix στην ανανεωμένη διαδρομή εντός της Ρώμης, που πλέον τώρα είναι 3.385 μέτρα. Κατά την εξέλιξη του, ο αγώνας έγινε ακόμη πιο απαιτητικός για τους οδηγούς, καθώς η βροχή έκανε την εμφάνισή της και έδωσε έναν αυξημένο βαθμό δυσκολίας σε όλη την αγωνιστική δράση.
Νωρίτερα το πρωί, στα δοκιμαστικά, ο Βερν χτυπήθηκε στο πίσω μέρος από ένα άλλο μονοθέσιο χάνοντας ολόκληρο το FP2 λόγω της ζημιάς που υπέστη το μονοθέσιό του. Η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά στην επισκευή, επιτρέποντας στον Γάλλο να συνεχίσει χωρίς προβλήματα και να κάνει πολύ καλή εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές όπου εξασφάλισε την 5η θέση στην εκκίνηση. Ο άλλος οδηγός της DS, Φέλιξ ντα Κόστα είχε πιο δύσκολο έργο, καθώς εκκίνησε τον αγώνα από την 18η θέση μετά από μια δική του ατυχία.
Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς η βροχή δεν επέτρεπε κάτι διαφορετικό, αλλά ο Βερν αποδείχτηκε κυρίαρχος, παραμένοντας πάντα μέσα στο Top 5. Με σύνεση και χρησιμοποιώντας τα ATTACK MODES για να κερδίσει θέσεις κάνοντας αριστοτεχνικές προσπεράσεις είδε πρώτος την καρό σημαία και πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Με τον Βερν να υπογράφει τη 10η νίκη του στη Formula Ε και τη 13η για την DS Automobiles, ολοκληρώθηκε το συγκεκριμένο σκέλος του αγώνα. Ο ντα Κόστα ανάκαμψε κερδίζοντας θέσεις μέχρι την 10η, αλλά αφού χρησιμοποίησε το FANBOOST του για μια εξαιρετική προσπέραση, είχε ένα σκασμένο ελαστικό που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.
Ζαν Ερίκ Βερν, νικητής:
“Είμαι πολύ χαρούμενος, καθώς ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας λόγω της βροχής. Αυτό σήμαινε πως σε όλη τη διάρκεια του αγώνα φλερτάραμε με τους τοίχους, αλλά καταφέραμε να επιβιώσουμε μέχρι το τέλος! Είχα μια μεγάλη μάχη με τον ντι Γκράσι και λυπήθηκα που είχε πρόβλημα στο τέλος, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Είναι ξεκάθαρα πολύ όμορφο το ότι κερδίσαμε τον 1ο αγώνα με ένα νέο μονοθέσιο. Είναι πάντα δύσκολο να περιγράψεις το συναίσθημα, αλλά αποδεικνύει ότι το μονοθέσιο είναι γρήγορο και αυτό λέει πολλά για την καταπληκτική δουλειά που έχει κάνει όλη η ομάδα της DS Automobiles”.
Ντα Κόστα:
“Δυστυχώς, η ημέρα δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελα. Ήταν μια από τις μέρες που αισθάνεσαι ότι βρίσκεσαι στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι συνολικά κάναμε μια καλή αρχή με το νέο μονοθέσιο. Είναι ο πρώτος μας αγώνας με αυτό και ο Βερν κέρδισε, οπότε ξέρουμε ότι έχουμε ένα γρήγορο πακέτο για το υπόλοιπο της σεζόν”.
Μαρκ Πρέστον, Διευθυντής ομάδας DS TECHEETAH:
“Τι τρόπος να παρουσιάσουμε τον νέο μας κινητήρα στο κοινό! Απίστευτη δουλειά από την DS Automobiles που μας έχει δώσει ένα ακόμη εκπληκτικό σύνολο ηλεκτροκινητήρα και μετάδοσης. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω ολόκληρη την ομάδα μας για τις προσπάθειές τους στην επισκευή του μονοθεσίου του Βερν μετά το FP1 σήμερα. Όλοι πραγματικά συνεργάστηκαν άψογα και καταφέραμε να επιστρέψουμε εγκαίρως για να προκριθεί ο Βερν, που σήμερα μας έδειξε για άλλη μια φορά γιατί έχει δύο τίτλους ήδη. Έχει αυτήν την απίστευτη ικανότητα να ξεπερνά τις αναποδιές και να προχωράει μπροστά όταν αυτό έχει σημασία, όπως έκανε και σήμερα. Ο Aντόνιο ήταν άτυχος, έχοντας ένα σκασμένο ελαστικό αμέσως μετά από μια υπέροχη προσπέραση με το FANBOOST που κατάφερε, αλλά έτσι είναι οι αγώνες”.
Διαβάστε επίσης:
Ειδική έκδοση του Νissan GT-R NISMO (video)
Ιδού το ανανεωμένο Skoda Kodiaq
Ιδού η νέα ναυαρχίδα της Citroen
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν
- Ισραήλ: Το 79% των Ισραηλινών υποστηρίζει την κρατική εξεταστική επιτροπή για τις 7 Οκτωβρίου
- Στην Ελλάδα το Hyundai Inster!