ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πρώτο και μοναδικό κατάστημα Remy Μartin, όπου μπορεί να βρει κανείς και να αγοράσει το πολυθρύλητο μπουκάλι των 3.000 ευρώ, Louis XIII, “φυσάει” μόλις ένα μήνα μετά τα εγκαίνιά του, σύμφωνα με όσα μας λέει ο διευθύνων σύμβουλος του γαλλικού ομίλου Remy Cointreau, Eric Vallat.
Όλα αυτά βέβαια στην Κίνα, όπου -όπως όλα τα είδη πολυτελείας- και το κατάστημα – ωδή στο κορυφαίο κονιάκ του κόσμου αποτελεί ήδη το εμπορικό hit της χρονιάς!
Μετά την τρομερή επιτυχία του καταστήματος στο Πεκίνο, ο Vallat αποκάλυψε ότι ο γαλλικός όμιλος σχεδιάζει τώρα να ανοίξει παρόμοια καταστήματα τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη.
Το κατάστημα που υποδέχθηκε το κοινό στις 20 Σεπτεμβρίου, στο γνωστό πολυκατάστημα Shin Kong Place, βρίσκεται στον ίδιο όροφο με τα καταστήματα άλλων οίκων πολυτελείας, όπως η Fendi, η Louis Vuitton και η Berlutti.
Ο αριθμός των πελατών του Louis XIII παγκοσμίως είναι ένα επτασφράγιστο μυστικό, όμως ο Vallat επισημαίνει ότι η Κίνα ανήκει στην κορυφαίες αγορές.
Ο Vallat μεταπήδησε από τον χώρο της μόδας σε αυτόν του κονιάκ το 2014, ακριβώς τη χρονική στιγμή που οι πωλήσεις κονιάκ στην Κίνα είχαν πιάσει πάτο, χτυπημένες από σκάνδαλο διαφθοράς που συγκλόνισε την τότε κινεζική κυβέρνηση. Η δημοσιοποίηση των υπέρογκων δαπανών που έκαναν κυβερνητικοί και κρατικοί αξιωματούχοι για πολυτελή δώρα και γενικότερα αγορές πανάκριβων πολυτελών ειδών, συμπαρέσυρε τις πωλήσεις του Louis XIII που αντιστοιχούν στο 60% των συνολικών πωλήσεων της Remy Cointreau.
Η κινεζική κρίση άλλαξε τα δεδομένα και οδήγησε την εταιρεία μακριά από την Κίνα και με κατεύθυνση προς τις ΗΠΑ, τοποθετώντας την στην κορυφή της αγοράς κονιάκ.
Σήμερα όμως η άφιξη μίας νέας ομάδας διαχείρισης του προϊόντος με εμπειρία στα πολυτελή είδη και επικεφαλής τον CEO του Remy Cointreau, Valerie Chapoulaud-Floquet, οδήγησε στον σχεδιασμό μίας νέας στρατηγικής που εστιάζει σε ένα high-end portfolio το οποίο αναμένεται να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους.
Η στρατηγική αυτή διαφέρει από εκείνη των αντιπάλων, όπως είναι της Pernod Ricard, που ακολουθεί την αντίθετη πορεία, εισάγοντας λιγότερο ακριβά brands στην κινεζική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Next Generation Leaders: 17χρονος περιζήτητος fashion designer προκαλεί “σεισμό” στον βαρετό κόσμο της μόδας
ΔΕΙΤΕ ΕΣΠΙΣΗΣ: Seataci: To οικολογικό luxury yacht των 100 εκατ. δολ. σκίζει τα νερά σαν φάλαινα (εντυπωσιακές εικόνες)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:
http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononews-dinoume-5-doroepitages-apo-ta-attica-axias-1000-evro/82999