ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε τρία έτη με δικαίωμα μονομερούς παράτασης από την Ο.ΣΥ. Α.Ε. για ένα ακόμη έτος.
Το γεγονός της μίσθωσης των οχημάτων αυτών ενισχύει σημαντικά τον στόλο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. και αποτελεί ένα ακόμη βήμα υπέρ του επιβατικού κοινού, στις αυξημένες από την πανδημία ανάγκες του συγκοινωνιακού έργου. Και αυτή η σύμβαση εντάσσεται στο πλαίσιο του συνολικού εκσυγχρονισμού των οδικών συγκοινωνιών, που αποτελεί τον βασικό στόχο της εταιρείας και του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.
Όπως έχει εξαγγελθεί, τα νέα λεωφορεία θα τεθούν σταδιακά στις συγκοινωνιακές γραμμές της Αττικής από τις επόμενες ημέρες.
«Η σημερινή υπογραφή των συμβάσεων με τις τρεις ανάδοχες εταιρείες, ολοκληρώνει στην πράξη μία αναδιοργάνωση που άρχισε τον Μάρτιο του 2020, με πρώτη κίνηση την επαναφορά στην κυκλοφορία μεγάλου μέρους των υφιστάμενων οχημάτων, την πρόσληψη 423 οδηγών και τεχνιτών και την ενίσχυση τώρα με αυτά τα λεωφορεία EURO V – 10 ετών και νεότερα. Με πραγματικά fast track και απόλυτα διαφανείς διαδικασίες – όπως και οι δύο ανεξάρτητες αρχές ΑΣΕΠ και Ελεγκτικό Συνέδριο αποφάνθηκαν – προχωράμε στην επίτευξη του βασικού στόχου, που είναι ο απόλυτος εκσυγχρονισμός των δημόσιων οδικών συγκοινωνιών προς όφελος του επιβατικού κοινού» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Στέφανος Αγιάσογλου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»
- Σουηδία: Η στήριξη της Ουκρανίας είναι επένδυση στη δική μας ασφάλεια