ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Μέσα στο 2021 ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για τη δεύτερη διεθνή διασύνδεση Ελλάδας- Βουλγαρίας, παράλληλα ο ΑΔΜΗΕ βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία για την κατασκευή δεύτερης διασύνδεσης και με την Ιταλία ενώ διερευνώνται νέες διασυνδέσεις με την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία και ωριμάζουν τα σχέδια για αναβάθμιση της διασύνδεσης Ελλάδας-Τουρκίας, της διασύνδεσης δηλαδή του ευρωπαϊκού με το τουρκικό Σύστημα Μεταφοράς ανέφερε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης μιλώντας στο Power & Gas Forum για τις διεθνείς ηλεκτρικές διασυνδέσεις της χώρας.
Στο εσωτερικό, το καλοκαίρι θα είναι έτοιμη να πάρει φορτία από το ηπειρωτικό σύστημα η διασύνδεση Κρήτης- Πελοποννήσου καθώς ποντίστηκε και το δεύτερο υποβρύχιο καλώδιο αλλά θα πρέπει να περάσει ένα διάστημα δοκιμαστικής λειτουργίας. Επίσης, στο Ταμείο Ανάκαμψης, σύμφωνα με τη λίστα των υπό ένταξη έργων που ανακοινώθηκε σήμερα, θα ενταχθούν οι διασυνδέσεις της Δ΄ Φάσης των Κυκλάδων (Σαντορίνη, Μήλος, Φολέγανδρος, Σέριφος) με 170 εκατ. ευρώ η εναέρια γραμμή Κόρινθος-Κουμουνδούρος και το ΚΥΤ Κουμουνδούρου με 30 εκατ. ευρώ.
Για το “πάγωμα” του Δυτικού Διαδρόμου στην Πελοπόννησο ύστερα από προσφυγές που κατέθεσαν μοναχές της Μονής Αγίων Θεοδώρων στα Καλάβρυτα, ο κ. Μανουσάκης ανέφερε ότι ο ΑΔΜΗΕ θα αξιοποιήσει όλα τα νόμιμα μέσα που διαθέτει, παράλληλα όμως, εξετάζονται εναλλακτικές οδεύσεις ώστε να μην χαθεί επιπλέον χρόνος στο ενδεχόμενο που ο Διαχειριστής δεν δικαιωθεί στο δικαστήριο.
«Ο μετασχηματισμός του ΑΔΜΗΕ σε τεχνολογική εταιρεία αξιοποίησης των υποδομών και της τεχνογνωσίας της, όπως είναι το όραμά μας για τα έτη 2021-2024, δεν είναι κάτι καινούργιο για τους Ευρωπαίους Διαχειριστές. Συμβαδίζει με την ευρύτερη τάση σύμφωνα με την οποία, καθώς αναβαθμίζεται το επίπεδο, η ποιότητα αλλά και η ποσότητα των υπηρεσιών που διακινούνται πάνω στα ηλεκτρικά δίκτυα, είναι αναγκαίο οι Διαχειριστές των δικτύων να μετατρέπονται σε διαχειριστές των υποδομών που διαθέτουν συνολικά», κατέληξε ο κ. Μανουσάκης.
Διαβάστε επίσης:
ΑΔΜΗΕ: Επισπεύδεται η ανανέωση του συστήματος μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας
ΑΔΜΗΕ: Η ΕΤΕπ χρηματοδοτεί με €200 εκατ. την ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης-Αττικής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 φέρνει η εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών για περιβαλλοντικούς ρύπους
- Ο Χάρης Βαφειάς στο My Story: Το πάθος με τα αυτοκίνητα, γιατί πούλησε τα supercars, η τραπ, οι φιλίες και το Dragon’s Den ως ψυχοθεραπεία
- ΟΤΕ: Αποχωρήσεις στελεχών με τη σφραγίδα του Κώστα Νεμπή
- Έλον Μασκ: Τρεις λόγοι για να γίνει ο πρώτος τρισεκατομμυριούχος του 2025