Όπως έχετε διαπιστώσει, οι Ολλανδοί της Ελλάκτωρ ΕΛΛΑΚΤΩΡ 0% 2,60 άνοιξαν -δημόσια μέσω διαρροών- το κουτί της Πανδώρας όσον αφορά τα πεπραγμένα της προηγούμενης διοίκησης και θα μάθουμε, επί της ουσίας θα διαβάσουμε πολλά και πικάντικα, καθώς ο έλεγχος όλο και κάτι juicy βγάζει…
Εκατομμύρια λένε ότι πηγαινοερχόντουσαν σε περίεργες συμβάσεις κλπ κλπ.
Πάντως αυτό που προξενεί εντύπωση είναι ότι ο Εξάρχου, δηλαδή ο τέως CEO της Ακτωρ, ακόμα δεν έχει μιλήσει, παρά το γεγονός ότι φαίνεται να του καταλογίζουν πολλά.
Φουσκωμένες συμβάσεις, περίεργες αμοιβές σε διαιτησίες και άλλα πολλά.
Η απειλή για αγωγές από την πλευρά του διδύμου Μπάκου-Καϋμενάκη ακούω ότι κάνει τους Ολλανδούς να χαμογελούν δαιμόνια και να ετοιμάζουν τα όπλα τους…
Το σήριαλ στην Ελλάκτωρ έχει ακόμη πολλά επεισόδια σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα, μέχρι την 2α Απριλίου, ημέρα διεξαγωγής της γενικής συνέλευσης αλλά και μεσοπρόθεσμα αν χρειαστεί…
Η στήλη εξέφρασε την εξής απορία: τι σημαίνει αν χρειαστεί και η απάντηση ήταν κοφτή: «Αν σηκώνουν συνεχώς έργο, θα τους κόψουμε το βήχα και ξέρουν πως»…
Περαστικά σε όλες τις πλευρές!
Εθνική Ασφαλιστική: Σήμερα η ανακοίνωση πώλησης
Επειδή, το σπάσιμο της διαδικτυακής συνεδρίασης της διοίκησης του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας σε δύο ημέρες (Τρίτη και Τετάρτη) ερμηνεύθηκε από πολλούς ως πρόβλημα, η στήλη ήδη σας έχει ενημερώσει ότι ήταν ένα απλό διαδικαστικό θέμα, χωρίς δράκους και νεράιδες…
Λοιπόν, το ΤΧΣ έδωσε την έγκρισή του και σήμερα το πρωί το διοικητικό συμβούλιο της Εθνικής Τράπεζας θα δώσει κι αυτό το τυπικό ok.
Το απόγευμα θα γίνουν και οι επίσημες ανακοινώσεις για την πώληση του 90% της Εθνικής Ασφαλιστικής στο CVC και ήδη Παύλος Μυλωνάς και Άλεξ Φωτακίδης έχουν ανοίξει την σαμπάνια του επιτυχημένου deal.
Το τίμημα φθάνει με συνδυαστικό τρόπο τα 500 εκατ. ευρώ και έκλεισε επιτυχώς το ανοικτό επί σειρά ετών θέμα…
Το επόμενο έργο αφορά την επιλογή που θα κάνει ο Φωτακίδης και οι συνεργάτες του στα πρόσωπα που θα διοικήσουν την Εθνική Ασφαλιστική.
Άνεση χρόνου υπάρχει καθώς η νέα διοίκηση θα πιάσει δουλειά τον Σεπτέμβριο.
Attica Group: Κάνει την ανάγκη φιλοτιμία η Πειραιώς
Πριν μερικές ημέρες η στήλη σας είχε ενημερώσει ότι η τράπεζα Πειραιώς που έχει στο χαρτοφυλάκιο της τα δάνεια της Attica Group και εν γένει τον πονοκέφαλο της εταιρείας έδωσε χρηματοδότηση, σπρώχνοντας επί της ουσίας λίγο παρακάτω το… τενεκεδάκι, μέχρι ο κλάδος της ακτοπλοίας να στρώσει και να πουληθεί η επιχείρηση.
Πράγματι λοιπόν η Attica Group πήρε 55 εκατ. ευρώ μέσω της έκδοσης κοινού ομολογιακού. «Την χρηματοδοτήσαμε μέχρι να επιστρέψει η κανονικότητα και να την πουλήσουμε», έλεγε αργά εχθές το βράδυ στην στήλη στέλεχος της Πειραιώς.
Πού είναι η Μπέτυ οέοο;
Λοιπόν, η στήλη θα ασχοληθεί για λίγο με τα κοσμικά…
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας, τον τελευταίο καιρό όταν γίνονται τραπέζια -σπάνιο λόγω COVID- στο Προεδρικό Μέγαρο πάει μοναχός του, χωρίς να τον συνοδεύει η Περιστέρα (Μπέτυ).
Μαθαίνω ότι δεν συμβαίνει κάτι μεταξύ τους, αλλά η Μπέτυ έχει ξαναγίνει «κόκκινη» και απεχθάνεται τέτοιου τύπου κοσμικότητες…
Εξάλλου, στο τελευταίο δείπνο με αφορμή τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του Έθνους έλειπε και ο «αγαπημένος» της Μπέτυς, Βαρδής Βαδινογιάννης, όπως έχει αποδείξει η ιστορική φωτογραφία, στην οποία ο επιχειρηματίας της χαϊδεύει τρυφερά και πατρικά το μάγουλο…
Τότε οι κοσμικότητες ήταν καλύτερες…
Η Τέτα, ο «Τέτος», το ριφιφί και το «Χυτήριο»
Το beauty salon της Τέτας Καμπουρέλη στα όρια Νέου Ψυχικού-Χαλαμδρίου αποτελεί τον ναό της περιποίησης για αρκετές κυρίες των Βορείων Προαστίων, συζύγους ισχυρών επιχειρηματιών, τραπεζιτών, βιομηχάνων και πολλών άλλων παραγόντων της επιχειρηματικής και πολιτικής ζωής του τόπου.
Οπότε θα μπορούσε να πει κανείς ότι το «μαγαζί» ήταν ένα φυτώριο αλίευσης υποψήφιων θυμάτων…
Κάπως έτσι σκέφθηκε και ο σύζυγος της Τέτας, Βασίλης Γκουρούσης και έστησε, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το χρυσό ριφιφί των θυρίδων.
Ακούω ότι η Τέτα δεν είχε ιδέα για τις αμαρτίες του συζύγου, κάτι που ισχυρίσθηκε και στην ανάκρισή της.
Όσο για τον «Τέτο», έτσι τον έλεγαν όσοι γνώριζαν το ζευγάρι, το μόνο βέβαιο ήταν πως δεν τα πήγαινε καλά με την εργασία…
Τελευταία κυκλοφορούσε ως θεατρικός επιχειρηματίας και ανέβαζε παραστάσεις στο «Χυτήριο» και μου μετέφεραν ότι συνεργαζόταν στο σανίδι με την Βάσια Παναγοπούλου.
Και εφοπλιστής ο τραγουδιστής Νίκος Βέρτης;
Μου ακούστηκε παράδοξο αλλά εγώ θα σας το μεταφέρω.
Φίλος μου εφοπλιστής ο οποίος φημίζεται για την ακρίβεια των λεγομένων του, μου εξιστορούσε μια Juicy δουλειά, η οποία έγινε πριν μας χτυπήσει ο κορονοϊός.
Μου έλεγε λοιπόν χθες ότι ο διάσημος τραγουδιστής, ο 46χρονος Νίκος Βέρτης, φημολογείται έντονα στην πιάτσα ότι έχει ασχοληθεί με τα καράβια.
Έχει αγοράσει ποσοστό μετοχών σε ένα καράβι, το Εnergy Gas.
To Energy Gas είναι ένα LPG Tanker που έχει ναυπηγηθεί το 2010 με σημαία Panama.
Προσέξτε λοιπόν:
Υπάρχει μια κυρία με το όνομα Νίκολα Α. Είναι ελληνίδα.
Η κυρία Νίκολα Α. ασχολείται με τα ναυτιλιακά και η οικογένεια της έχει κάνει ναυτιλιακές business σε πολλές χώρες του κόσμου.
Αυτή λοιπόν λέγεται ότι βρήκε τον τραγουδιστή και τον έπεισε να βάλει ένα μεγάλο ποσό (πιθανολογείται πέριξ των 3 εκατ. δολ.) στο συγκεκριμένο πλοίο.
Μάλιστα φημολογείται οτι «προ ετών, η Νίκολα μαζί με τον Νίκο Βέρτη είχαν συζητήσει με τους άραβες του Αστέρα της Βουλιαγμένης να αναλάβουν το management ολων των εστιατορίων του grande ξενοδοχείου. Οι συζητήσεις, που έγιναν πριν ολοκληρωθεί η ανακαίνιση της μονάδας, δεν είχαν αίσιο τέλος».
Οι δύο ιστορίες μου λέει ο φίλος μου συνδέονται. Η Νίκολα, που είχε τις επαφές με τους άραβες, είπε του Βέρτη.
“Εγω κάνω τις συζητήσεις για να αναλάβουμε απο κοινού τα εστιατόρια και θα τα διαχειριζόμαστε μαζί.
Δεν μου βάζεις και 3 εκατ. δολάρια για το πλοίο, αφού θα είμαστε συνέταιροι;”
Ο Βέρτης φαίνεται να έβαλε τα λεφτά στο πλοίο, αλλά η δουλειά με τα εστιατόρια δεν έγινε…
Ο φίλος μου ο εφοπλιστής μου είπε χωρίς όμως να μου εξηγήσει το γιατί, οτι έτσι ο Βέρτης παγιδεύτηκε.
Θα μου πείτε τώρα ο Νίκος Βέρτης ήξερε από καράβια;
Προφανώς και όχι.
Αλλά μην νομίζετε.
Υπάρχουν πολλοί που έχουν λεφτά και θεωρούν οτι θα μπορούσαν να γίνουν συμμέτοχοι σε πλοία.
Είναι μεγάλη υπόθεση να φοράς καπέλο εφοπλιστή…
Ο MSCI, οι 3 μετοχές και ο Στάσσης της ΔΕΗ
Οι ειδικοί λένε οτι όλα είναι σχεδόν έτοιμα. Δηλαδή, οι αμερικανοί του MSCI Greece USD να εντάξουν τουλάχιστον 3 ελληνικές μετοχές στον περίφημο δείκτη.
Οι μετοχές αυτες που πληρούν τα κριτήρια είναι οι Eurobank, Eθνική Τράπεζα και Μυτιληναίος.
Ομως η στήλη επειδή ρωτάει τα πάντα, ρώτησε ένα τραπεζίτη στο Λονδίνο τι γίνεται στην περίπτωση που μια εταιρεία, πληροί τα κριτήρια αλλά η Morgan Stanley δεν την ενσωματώσει στον δείκτη.
Σας μεταφέρω την απάντηση του: «Δυστυχώς κάνουν ό,τι θέλουν και δεν δίνουν λογαριασμό σε κανένα. Δικό τους είναι το μαγαζί, δικά τους και τα λεφτά».
Σε κάθε περίπτωση πάντως, πάνω από 200 εκατ. ευρώ φρέσκων κεφαλαίων στο Χρηματιστήριο μπορούν να προσελκύσουν (σ.σ. σύμφωνα με το συντηρητικό σενάριο) Eurobank, Εθνική Τράπεζα και Mytilineos που βρίσκονται με το ένα πόδι στον MSCI.
Η αναδιάρθρωση των δεικτών είναι προγραμματισμένη για το τέλος Μαΐου.
Στο 80% ανέρχονται οι πιθανότητες για την Εθνική Τράπεζα.
Τώρα όσον αφορά την ΔΕΗ ΔΕΗ 0% 11,75 είναι κοντά να πιάσει τα κριτήρια.
Η μετοχή πρέπει να υπερβεί τα 10 ευρώ (απο 8,98 ευρώ σήμερα) αλλά ο ειδικοί θεωρούν οτι ακόμα και εάν πιάσει την κεφαλαιοποίηση του 1 δισ. δολ. για το free float, οι πιθανότητες να ενσωματωθεί στο δείκτη είναι πολύ μικρές.
Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.
Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία της πρεσβείας των ΗΠΑ στο Λονδίνο μετά την εξουδετέρωση ύποπτου πακέτου
- Προϋπολογισμός 2025: 15+1 ερωτήσεις και απαντήσεις από το υπουργείο Οικονομικών
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να δούμε τον φορολογικό έλεγχο να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023