ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος εργάστηκε το τελευταίο διάστημα στη Wind Ελλάς, από τη θέση του Business Segment Executive Director. Πριν από τη Wind, η οποία, όπως παρατηρούσε εύστοχα χθες στέλεχος τηλεπικοινωνιακής εταιρείας έχει εξελιχθεί σε «φυτώριο στελεχών», ήταν οκτώ χρόνια στη Vodafone Ελλάδας, αρχικά ως Head of Strategy και στη συνέχεια ως Commercial Operations Director.
Μεταξύ άλλων στη Vodafone ασχολήθηκε με το πρόγραμμα μετασχηματισμού της, με τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις και με την ανάπτυξη των πωλήσεων για την οποία του αποδίδεται η αύξηση του δείκτη Net Promoter Score (NPS) που μετράει τον βαθμό εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε ένα προϊόν.
Προηγουμένως ο κ. Γεωργιόπουλος εργάστηκε για διάφορες εταιρείες όπως η McKinsey & Company, η Teleperformance, η Dell και η General Motors.
Διαδέχεται στη θέση τον Δημήτρη Τζελέπη, ο οποίος ηγήθηκε με επιτυχία της διαδικασίας ενσωμάτωσης της Forthnet στον Όμιλο United τους τελευταίους μήνες ως interim CEO. Ο κ. Τζελέπης θα επιστρέψει στα καθήκοντα του ως Chief Financial Officer την 1η Απριλίου και θα συνεχίσει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην εταιρεία ως μέλος της διοικητικής ομάδας.
«Η εμπειρία που διαθέτει ο Παναγιώτης στην ελληνική αγορά των τηλεπικοινωνιών, ταιριάζει άψογα με τις φιλοδοξίες που έχουμε για τη Forthnet» ανέφερε σχετικά η διευθύνουσα σύμβουλος της United Group, Victoriya Boklag, χαρακτηρίζοντας το νέο επικεφαλής της Forthnet, «ικανό ηγέτη» με περίπου 20 χρόνια εμπειρία στις τηλεπικοινωνίες, στους τομείς της στρατηγικής, της ανάπτυξης πωλήσεων και των επιχειρησιακών λειτουργιών για εταιρικούς και οικιακούς πελάτες.
«Θέλουμε να προσφέρουμε αξία στους Έλληνες καταναλωτές και τις ελληνικές επιχειρήσεις, όχι μόνο από την πλευρά του προϊόντος και των υπηρεσιών, αλλά και από την πλευρά της εμπειρίας» πρόσθεσε η διευθύνουσα σύμβουλος της United Group η οποία κατέχει πλέον το 96,83% της Forthnet.
Χωρίς ακόμα να έχει αποκαλύψει πτυχές της στρατηγικής της για την ελληνική τηλεπικοινωνιακή εταιρεία η United έχει χαρακτηρίσει την είσοδό της στην ελληνική αγορά «σημαντικό σταθμό» για τη στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου στην Ευρώπη, καθώς με την εξαγορά αυτή παγίωσε περαιτέρω την ηγετική του θέση, έχοντας πλέον δραστηριότητα σε οχτώ χώρες στην περιοχή.
Η United Group σκοπεύει να ξεκινήσει άμεσα τη διαδικασία squeeze out, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ώστε να αποκτήσει τις υπόλοιπες μετοχές της Forthnet. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2021.
Σημειώνεται ότι United Group, με κεντρικά γραφεία στην Ολλανδία, αποτελεί τον μεγαλύτερο φορέα τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με περίπου 11 εκατομμύρια συνδρομητές και 12.500 υπαλλήλους σε οχτώ χώρες. Στις δύο δεκαετίες που έχουν παρέλθει από την ίδρυσή της απέκτησε και ενσωμάτωσε στη δομή της περισσότερες από 100 εταιρίες. Από τον Μάρτιο του 2019 ανήκει στην BC Partners, μια από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρίες παγκοσμίως.
Forthnet: Στο 96,83 το ποσοστό της United Group
Επιτυχής η δημόσια πρόταση της United για τη Forthnet
BC Partners: «Κτίζει» κολοσσό στις τηλεπικοινωνίες-media στη Ν.Α. Ευρώπη, με επενδύσεις €4 δισ. μέσω της United Group, μητρική της Forthnet
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΛ.ΑΣ: Στην δημοσιότητα τα στοιχεία των 13 μελών σπείρας που λήστευε σπίτια στην Αττική
- Πετρέλαιο: Κέρδη άνω του 6% για το WTI στην εβδομάδα
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν