ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές, η διοίκηση της εταιρείας βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορες εταιρείες που εξειδικεύονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και περιμένει τις τελικές προσφορές, προκειμένου να αποφασίσει πως θα προχωρήσει.
Η είσοδος στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων θεωρείται απαραίτητη καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται στο συγκεκριμένο κανάλι ενώ όλα δείχνουν πως θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και μετά την λήξη της πανδημίας.
Παρ’ ότι δεν φαίνεται να υπάρχει πίεση χρόνου, όλα δείχνουν πως δεν θα αργήσει η στιγμή που θα «βγει στον αέρα» η πρόταση της πολυμετοχικής αλυσίδας που ξεκίνησε το 1971 από πέντε φίλους. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία παραδίδει προϊόντα κατ’ οίκον μόνο μέσω τηλεφωνικής παραγγελίας.
Την ίδια ώρα, δρομολογείται η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων σε περιοχές που υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης.
Συγκεκριμένα, τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να ανοίξουν τις πύλες τους, δυο νέα ιδιόκτητα καταστήματα σε Μενίδι και Λαύριο, μεγέθους περίπου 1.000 τ.μ. έκαστο. Αυτό δε σημαίνει πως έχει σταματήσει η αναζήτηση εξαγορών.
Τουναντίον, πληροφορίες θέλουν τη διοίκηση να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με διάφορες μικρομεσαίες αλυσίδες τοπικής εμβέλειας στην περιοχή της Βόρειας και Δυτικής Ελλάδας, οι οποίες διαθέτουν από 6 έως 10 καταστήματα.
Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που οι πωλήσεις της εταιρείας εξακολουθούν να αναπτύσσονται με ισχυρούς ρυθμούς, οι οποίοι προσεγγίζουν διψήφια ποσοστά στη σκιά του νέου lockdown που ευνοεί την κατανάλωση στο σπίτι.
Η «Γαλαξίας» εξάλλου, ήταν από τους μεγάλους κερδισμένους των σούπερ μάρκετ της περασμένης χρονιάς καθώς ολοκλήρωσε το 2020 με άνοδο πωλήσεων περίπου 14%, υπερβαίνοντας τα 500 εκατ. ευρώ.
Βέβαια, οι λιανέμποροι στο σύνολό τους προβληματίζονται αρκετά σχετικά με τη διατήρηση αυτών των υψηλών ανάπτυξης και στους επόμενους μήνες του έτους καθώς αρκετά νοικοκυριά βρίσκονται σε καθεστώς αναστολής για πάρα πολλούς μήνες, με αποτέλεσμα να πλήττεται το διαθέσιμο εισόδημά τους.
Επιπλέον, οι νέοι αυστηρότεροι περιορισμοί στη λειτουργία των σούπερ μάρκετ προκαλεί αρκετές δυσκολίες στην ποιότητα της εξυπηρέτησης.