Η Mercedes-Benz επενδύει ένα διψήφιο ποσό για να μετατρέψει το εργοστάσιό της στο Berlin-Marienfelde, στη Γερμανία, σε μία πανεπιστημιούπολη για την ανάπτυξη, τον έλεγχο και την εφαρμογή πρωτοποριακών εφαρμογών λογισμικού για το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της.

Πρόκειται να μετατρέψει τον παραδοσιακό ρόλο του Βερολίνου από συμβατικό εργοστάσιο παραγωγής κινητήρων σε νέο κέντρο ανάπτυξης μελλοντικών διαδικασιών παραγωγής.

Οι δραστηριότητες του Βερολίνου θα αλλάξουν, έτσι, από την παραγωγή συμβατικών εξαρτημάτων κινητήρων σε ανάπτυξη, δοκιμή και επικύρωση μελλοντικών εφαρμογών λογισμικού και ιδεών, συμβάλλοντας στην εφαρμογή του ψηφιακού οικοσυστήματος Mercedes-Benz MO360.

Με την προγραμματισμένη εγκατάσταση, η εταιρεία θα καλύψει θέματα όπως η ανάπτυξη και η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης.

Το Βερολίνο θα γίνει, επίσης, ο κόμβος εκπαίδευσης και πιστοποίησης MO360 για όλα τα εργοστάσια της Mercedes-Benz παγκοσμίως.

Η πανεπιστημιούπολη θα αναπτύξει και θα εφαρμόσει νέες έννοιες, χρησιμοποιώντας τα πιο πρόσφατα εργαλεία ψηφιακής κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένης της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.

Η ψηφιοποίηση της παραγωγής υπήρξε ένας σημαντικός παράγοντας επιτυχίας για τη Mercedes-Benz για 30 χρόνια. Το νέο ψηφιακό οικοσύστημα MO360 ανακοινώθηκε πέρυσι. Μεγάλα τμήματα του αρθρωτού και επεκτάσιμου ψηφιακού οικοσυστήματος χρησιμοποιούνται, ήδη, σε περίπου 30 εγκαταστάσεις σε όλον τον κόσμο.

Το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Βερολίνο θα επικεντρωθεί στα εξαρτήματα ηλεκτρονικής κινητικότητας ενώ σταδιακά θα σταματήσει την παραγωγή συμβατικών κινητήρων και εξαρτημάτων. Από το 2021 και μετά, το Βερολίνο θα συμπληρώσει το χαρτοφυλάκιο παραγωγής του με την τελική συναρμολόγηση ηλεκτρικών εξαρτημάτων για μελλοντικά συμπαγή ηλεκτρικά μοντέλα Mercedes-EQ και την ενσωμάτωση ηλεκτρονικών για συστήματα μπαταριών EQS.

Αυτό θα οδηγήσει σε αλλαγές στην απασχόληση, για τις οποίες η εταιρεία σχεδιάζει να προετοιμάσει το προσωπικό της με στοχευμένα μέτρα. Η μείωση του όγκου παραγωγής σε σειρά συμβατικών προϊόντων κινητήρα θα οδηγήσει, επίσης, σε προσαρμογές του προσωπικού στην τοποθεσία του Βερολίνου.

Διαβάστε επίσης:

Όλες οι ειδήσεις το αυτοκίνητο

F1, Aston Martin: Με όνομα βαρύ και ιστορία!

Alfa Romeo: Γιατρέ μου τα βλέπω όλα διπλά!