ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Οι πολίτες που επικοινώνησαν με το τηλεφωνικό κέντρο βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ δεν θα επιβαρυνθούν με χρέωση για τις κλήσεις αυτές
Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι όλοι οι πολίτες που κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις κλήσεις.
Αναλυτικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 για αυτό το διάστημα σε όλες τις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές πανελλαδικά. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πιστώσουν τους πολίτες που χρεώθηκαν για τις κλήσεις αυτές.
O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κ. Σκρέκας δήλωσε σχετικά:
«Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των χρεώσεων για τις κλήσεις στον πενταψήφιο αριθμό δήλωσης βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ, επεξεργαστήκαμε μία άμεση λύση προκειμένου οι συμπολίτες μας, που ταλαιπωρήθηκαν από την πρωτοφανή, σε σφοδρότητα, κακοκαιρία “Μήδεια” να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο κόστος. Και συνεχίζουμε, με ένα πλέγμα μέτρων που έχουμε ήδη δρομολογήσει για την επόμενη μέρα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΔΕΔΔΗΕ, μέσω της οποίας μπορούν οι πολίτες να ενημερώνουν για βλάβες, αλλά και να συμβάλλουν στον εντοπισμό δέντρων που ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στο δίκτυο».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Α. Μάνος από την πλευρά του τόνισε ότι:
«Ο ΔΕΔΔΗΕ με βασικό γνώμονα την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών του, ολοκληρώνει σύντομα σχετικό διαγωνισμό που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες, για τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών πανελλαδικά, μέσα από νέα τηλεφωνική γραμμή που θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα».
Διαβάστε ακόμη:
Κομισιόν: Η Ελλάδα στις χώρες με τις καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά στις δαπάνες
Citi: Οι αγορές «παίρνουν θέση» για το τέλος της πανδημίας – Πού βρίσκονται οι ευκαιρίες
«Βαβέλ»: Η επόμενη μέρα στην οικονομία μετά την πανδημία
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι εναερίτες της Αράχοβας και των Δελφών
- Κυρανάκης σε YouTube: Να μπει τέλος στις αμοιβές για περιεχόμενο βίας
- Ρωσία: Στρατηγικά βομβαρδιστικά πραγματοποίησαν πτήσεις περιπολίας στην Αρκτική
- Κωτσόβολος: Στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία για ΜΜΕ Β’»