ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tα McDonald’s στο Λονδίνο, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett, βρήκαν ένα διαφορετικό και αρκετά έξυπνο τρόπο, να υπενθυμίσουν στο κοινό, ότι υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης στο σπίτι. Μόνο που αυτή τη φορά, δε χρειάστηκε καν να φανερώσουν το όνομα του brand ή ολόκληρου του Logo τους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία