Ένας τέτοιος παίκτης είναι και η UTC, η οποία με απόλυτη επιτυχία εργαλειοποιεί τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα:
– την υψηλή τεχνογνωσία του προσωπικού στη μεταφορά ευπαθών προϊόντων και ειδικά στα ψάρια καθώς δραστηριοποιούνται από το 1989,
– τη συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία της λόγω του μεγάλου όγκου εμπορευμάτων που διακινεί – το 99% των νωπών αλιευμάτων ελληνικής εκτροφής και παραγωγής.
Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η UTC παραμένει ο κυρίαρχος παίκτης που, αν και ιδιωτική εταιρεία, καλύπτει ένα κενό στην αγορά λειτουργώντας και με κριτήρια «εθνικού μεταφορέα» με αίσθημα ευθύνης για τον κλάδο των νωπών αλιευμάτων.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι 2020, αν και η πανδημία δυσχέρανε το έργο των μεταφορικών εταιρειών και την αεροπορική μεταφορά ιδιαιτέρως, η UTC σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΙΑΤΑ ήταν στην πρώτη θέση μεταξύ των 10 πρώτων μεταφορικών εταιρειών, μέλη της ΙΑΤΑ, στην Ελλάδα.
Σε μια αγορά με ιδιαίτερες δυσκολίες αλλά και σε μια εποχή που οι προκλήσεις αυξάνονται, η UTC συνεχίζει να προσφέρει έργο υψηλής προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες της. Με υπευθυνότητα, επαγγελματισμό και όπλο τη βαθιά γνώση του αντικειμένου, η διακεκριμένη εταιρία αποτελεί ουσιαστικό παράδειγμα υγιούς επιχειρείν. Αυτό το επιχειρείν που η χώρα έχει ανάγκη σήμερα περισσότερο από ποτέ.
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ