ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη συμφωνία περιλαμβάνονται και τα εμπορικά σήματα Poland Spring, Pure Life και Deer Park.
O δισεκατομμυριούχος επενδυτής Ντιν Μητρόπουλος είναι γνωστός για την αναβίωση προβληματικών επιχειρήσεων και brands, όπως έχει πράξει στο παρελθόν με τις Bumble Bee Tuna και Chef Boyardee, καθώς και με τις Pabst Blue Ribbon και Hostess Twinkies.
Το τμήμα με τα εμφιαλωμένα νερά αποτελεί πονοκέφαλο για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Nestle, Mark Schneider. Μετά από την αύξηση της ζήτησης στις αρχές της δεκαετίας του 2020 άρχισε αν αντιμετωπίζει προβλήματα. Υπήρξε μεγάλος ανταγωνισμός στις τιμές αλλά και κριτική στην επιχείρηση επειδή χρησιμοποιεί πλαστικά και σπαταλά πολύτιμους φυσικούς πόρους.
Το 2020, οι περιορισμοί της πανδημίας μείωσαν σημαντικά την κατανάλωση, καθώς μεγάλο μέρος του εμφιαλωμένου νερού καταναλώνεται σε εστιατόρια και τουριστικούς προορισμούς.
Καθώς οι μεγάλοι παραγωγοί όπως η Coca-Cola και η PepsiCo προσπαθούν να βρουν τρόπους να πουλούν νερό με πιο φιλικές προς το περιβάλλον διαδικασίες, δημιουργείται το εύλογο ερώτημα αν ο Μητρόπουλος θα καταφέρει να βρει λύση σε αυτό το πρόβλημα από το οποίο η Nestle αποφάσισε να απομακρυνθεί.
“Η επιτυχία στην συγκεκριμένη κατηγορία θα είναι μια πρόκληση, καθώς το μεταλλικό νερό ιδιωτικής ετικέτας έχει υψηλό μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ”, δήλωσε ο Duncan Fox, αναλυτής στο Bloomberg Intelligence. “Δεν υπάρχει η δύναμη της υψηλής τιμολόγησης λόγω του brand, αλλιώς η Nestle θα μπορούσε να το έχει ήδη κάνει”.
Σημειώνεται ότι τα διεθνή premium νερά της Nestle, συμπεριλαμβανομένων των Perrier, San Pellegrino και Acqua Panna δεν αποτελούν μέρος της συμφωνίας.
Ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων ανανεώνει το χαρτοφυλάκιό του από τότε που ανέλαβε η Schneider το 2017, καθώς επικεντρώνεται σε τομείς όπως ο καφές και οι τροφές για κατοικίδια, ενώ κάνει στροφή από τα σνακ.
Η πώληση της Nestlé Waters North America είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πώληση της Schneider, μετά την εκποίηση έναντι 10,2 δισεκατομμυρίων φράγκων μία επιχείρησης προϊόντων περιποίησης δέρματος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος έχει ήδη περιορίσει και τα brand ζαχαροπλαστικής στις ΗΠΑ, ενώ η εταιρεία παγωτού που λειτουργούσε εκεί εντάχθηκε σε joint venture.
H Nestlé Waters North America είχε πωλήσεις περίπου 3,4 δισεκατομμυρίων φράγκων (3,8 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2019, εξαιρουμένων των διεθνών εμπορικών σημάτων.
Η One Rock επικεντρώνεται σε αυτό που ονομάζει υψηλού δυναμικού επιχειρήσεις μεσαίας αγοράς, πραγματοποιώντας επενδύσεις μέσω τριών funds, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Διαβάστε ακόμα:
Nestle: Εισέρχεται στην αγορά «ψεύτικου κρέατος» στην Κίνα
Nestle: Επενδύσεις 3,6 δισ. δολαρίων στη μάχη κατά της κλιματικής αλλαγής
Redefine Meat: Οι 3D μπριζόλες της start up έρχονται στην Ευρώπη
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ζελένσκι: Θα αναπτύξουμε την αεράμυνα για να αντιμετωπίσουμε τους “νέους ρωσικούς κινδύνους”
- Ιαπωνία: Πακέτο τόνωσης 250 δισ. δολαρίων για την ευημερία των πολιτών
- Amazon: Επιπλέον 4 δισ. δολάρια στην Anthropic
- Όρμπαν: Προσέξτε τις απειλές Πούτιν για τα πυρηνικά, δεν είναι ούτε φλυαρία ούτε επικοινωνιακό τέχνασμα