Για ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο προετοιμάζεται η Coca Cola HBC, η διοίκηση της οποίας ξεδίπλωσε αρκετές πτυχές της στρατηγικής που θα ακολουθήσει τη φετινή χρονιά σε κομβικούς τομείς στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2020.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Coca Cola HBC, Zoran Bogdanovic ανέφερε πως η πανδημία συνεχίζει να ταλανίζει την κατανάλωση εκτός σπιτιού, -παρ’ ότι υπάρχουν χώρες όπως η Ιταλία που αρχίζουν και «χαλαρώνουν» κάπως τα περιοριστικά μέτρα-, σημειώνοντας πάντως πως η χρονιά κατά τους δυο πρώτους μήνες ξεκίνησε ενθαρρυντικά για την εταιρεία, με την κατανάλωση εντός σπιτιού να κινείται αρκετά καλά.

Δήλωσε μάλιστα πεπεισμένος ότι η Coca Cola HBC θα ανακάμψει ταχύτατα μόλις σημάνει «λήξη συναγερμού» τονίζοντας πως υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για την επίτευξη ισχυρής ανάπτυξης όταν επανέλθει η κανονικότητα στην αγορά. Σημείωσε πως παρά την αρνητική συγκυρία, οι άνθρωποι της Coca Cola HBC δεν σταμάτησαν στιγμή να αναζητούν νέους τρόπους για να ενισχύσουν και να προετοιμάσουν καλύτερα τον όμιλο για την «επόμενη μέρα» ενώ αναφέρθηκε στην κουλτούρα της εταιρείας, κάνοντας ειδική μνεία στην «ανικανοποίητη περιέργεια» που διαπνέει τα στελέχη της. Η οποία λειτουργεί ως κίνητρο για καινοτομία και εξέλιξη.

Ιδιαίτερη αναφορά, έκανε στην κατηγορία του καφέ και την Costa Coffee. Όπως είπε ο διοικητικός ηγέτης της Coca Cola HBC ύστερα από επτά μήνες παρουσίας στον χώρο, έχει καταφέρει να τοποθετήσει το προϊόν σε 14 αγορές και είναι κοντά στην τοποθέτησή του σε ακόμη 6 με 7 αγορές μέσα στην χρονιά, αναφέροντας πως το χαρτοφυλάκιο της Costa Coffee είναι το «βαρύ πυροβολικό» για δυναμική επέκταση. Έσπευσε πάντως να τονίσει ότι χρειάζεται υπομονή καθώς το λανσάρισμα της Costa Coffee έγινε μόλις πέρυσι, υπογραμμίζοντας πως η κατηγορία του καφέ θα αποτελέσει καταλύτη ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια για την εταιρεία.

Στάθηκε επίσης στην τιμολογιακή πολιτική που θα υιοθετήσει η εταιρεία τη νέα χρονιά, λέγοντας πως θα προχωρήσει και τη φετινή χρονιά σε κάποιες ανατιμήσεις στη βάση της «αρχιτεκτονικής τιμών» που ακολουθεί σε κάθε χώρα. Επεσήμανε ότι η πανδημία του κορονοϊού δεν επηρέασε την ικανότητά της εταιρείας να προχωρήσει σε αυξήσεις, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη την ανταγωνιστικότητα της.

Όσον αφορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες, οι οποίοι έχουν προγραμματισθεί να διοργανωθούν στο Τόκιο το προσεχές καλοκαίρι, ο κ. Bogdanovic ανέφερε ότι έχουν προετοιμασθεί και για την πιθανότητα να αναβληθούν εκ νέου λόγω της πανδημίας, σημειώνοντας πως έχουν εκπονήσει εναλλακτικά σχέδια για κάθε περίπτωση. Παραδοσιακά, στις χρονιές που διεξάγονται Ολυμπιακές Αγώνες παρατηρείται αύξηση της κατανάλωσης, δίνοντας ώθηση στις πωλήσεις των εταιρειών του κλάδου των αναψυκτικών και όχι μόνο.

Διαβάστε επίσης

Coca-Cola HBC: H λειτουργική ευελιξία οδήγησε σε ισχυρές επιδόσεις το 2020

Coca-Cola HBC: Νέα επένδυση στη Θεσσαλονίκη

Zoran Bogdanovic (Coca-Cola HBC): Τα μαθήματα από την πανδημία οδηγός για την επόμενη μέρα