Ένα βήμα πριν το οριστικό διαζύγιο, Χάμιλτον και Mercedes βρήκαν μια λύση για να συνεργαστούν το 2021.

Ο Βρετανός οδηγός και η γερμανική εταιρεία μετά από οριακές διαπραγματεύσεις που διήρκησαν πάνω από 6 μήνες, κατέληξαν ότι διαφωνούν. Τούτου δοθέντος το μόνο που απέμενε να κάνουν, θέλοντας να διατηρήσουν τη σχέση τους, ήταν ένα μονοετές συμβόλαιο. Ο Χάμιλτον λοιπόν θα αγωνίζεται φέτος με τους ασημί και πιθανότατα θα έχει την ευκαιρία να πάρει τον 8ο τίτλο και να μείνει στην ιστορία ως ο κορυφαίος όλων των εποχών. Ευκαιρία που φέτος λόγω σταθερότητας στους τεχνικούς κανονισμούς και υπεροχής της Mercedes, φαντάζει μοναδική!

Στο δ.τ. της ομάδας αναφέρεται και η δέσμευση για διαφορετικές δράσεις μέσω ενός ιδρύματος που θα βοηθά σε όλες τις μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τη διαφορετικότητα. Ο Χάμιλτον αγωνίζεται στη F1 από το 2007, με τα χρώματα της McLaren. Υπήρξε σε μεγάλο βαθμό δημιούργημα του τότε ισχυρού άντρα της McLaren, Ρον Ντένις. Συνεργάζεται με την Mercedes από τότε, με δική της μηχανή έχει αγωνιστεί και στα 266GP της καριέρας του. Από το 2013 που αγωνίζεται με την εργοστασιακή ομάδα της Mercedes έχει πάρει 74 νίκες και 6 παγκόσμιους τίτλους. Αν αθροίσει κανείς σ’ αυτές, άλλες 21 και έναν τίτλο για λογαριασμό της McLaren έχει τον πολυνίκη οδηγό του θεσμού και επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή μαζί με τον άτυχο Μ.Σουμάχερ.

Προφανώς η μονοετής συμφωνία είναι μια ήττα για το Χάμιλτον που ζητούσε πολυετές συμβόλαιο. Φημολογείται ότι ο οδηγός έχει προαίρεση ανανέωσης για το 2022. Ακούγεται πως η αμοιβή του θα είναι λίγο κάτω από τα 40εκ. ευρώ, ποσό εξωφρενικό εν μέσω πανδημίας, αλλά μόλις το 20% όσων ζητούσε για 4ετες συμβόλαιο (4χ50). Μ’ αυτό τον τρόπο το διοικητικό συμβούλιο της Mercedes, στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι στάση θα κρατήσει από δω και πέρα στις συμφωνίες, στα συμβόλαια και στις διαπραγματεύσεις, με στελέχη, συνεργάτες και προμηθευτές.