ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Με την εξαγορά τεσσάρων πλοίων μεταφοράς LNG από τους Γιώργο και Χρήστο Οικονόμου λήγει, σύμφωνα με πληροφορίες, το δικαστικό σίριαλ μεταξύ των δύο εφοπλιστών και του αμερικανικού fund MailtlinPatterson, που κατέθεσε αγωγή κατηγορώντας τους ότι «σαμποτάρουν» την πώληση των πλοίων.
Υπό την απειλή μίας σκληρής δικαστικής διαμάχης στις ΗΠΑ, οι δύο πλοιοκτήτες, όπως αναφέρει το tradewinds, συμφώνησαν να εξαγοράσουν το ποσοστό πλειοψηφίας που κατείχε η MatlinPatterson στα τέσσερα πλοία.
Τα έγγραφα που κατατέθηκαν στο Ανώτατο Δικαστήριο της Πολιτείας της Νέας Υόρκης δείχνουν ότι η αγωγή που κατέθεσε η Oceanus LNG, η οποία ανήκει κατά 85,7% στην MailtlinPatterson, αποσύρθηκε.
Η Oceanus και η MailtlinPatterson είχαν στόχο να ανακτήσουν «σημαντικές ζημιές» που προκλήθηκαν από τους δύο άνδρες, ύψους 100 εκατ. δολαρίων.
Πηγές ανέφεραν ότι οι Οικονόμου θα πληρώσουν τίμημα κοντά στις τιμές που ισχύουν στην αγορά αντί να διασταυρώσουν τα ξίφη τους με την MatlinPatterson στο δικαστήριο.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές είχαν δείξει ενδιαφέρον για την εξαγορά των χωρητικότητας 160,000-cbm αδελφών πλοίων Corcovado LNG, Kita LNG, Palu LNG και Yari LNG που κατασκευάστηκαν το 2014 στη Νότιο Κορέα.
Η Oceanus πλήρωσε σχεδόν 900 εκατ. δολάρια για την εξαγορά τους, ενώ τα πλοία ήταν διαθέσιμα προς πώληση στην αγορά τουλάχιστον εδώ και ένα χρόνο.
Σημειώνεται ότι ο Γιώργος Οικονόμου κατέχει έμμεσα το 14,3% της Oceanus και είναι μέλος του ΔΣ της. Παράλληλα, τα πλοία της διαχειρίζονται εταιρείες συμφερόντων του Γιώργου και του Χρήστου Οικονόμου, οι οποίοι ελέγχουν την TMS Cardiff Gas.
Στα δικαστικά έγγραφα που κατέθεσε η Oceanus αναφέρονταν μεταξύ άλλων, ότι τον Οκτώβριο του 2020 έλαβε προσφορά αγοράς των τεσσάρων LNG carriers από «μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές του κλάδου LNG διεθνώς», χωρίς να την κατονομάσει. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρείας, οι δύο εφοπλιστές εμπόδισαν τον υποψήφιο αγοραστή να λάβει πληροφορίες για τα πλοία.
Πηγές αναφέρουν ότι η GasLog του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού ήταν ο επικρατέστερος αγοραστής, προσφέροντας περίπου 90 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο.
Οι Γιώργος και Χρήστος Οικονόμου έστειλαν στη ναυτιλιακή δική τους προσφορά για την εξαγορά των πλοίων, με χαμηλότερο τίμημα, αναφέρουν τα δικαστικά έγγραφα.
Παράλληλα, οι Οικονόμου κατηγορήθηκαν ότι προχώρησαν στη μακροχρόνια ναύλωση ορισμένων εκ των πλοίων με τιμές ναύλων χαμηλότερες από αυτές της αγοράς, αψηφώντας τις οδηγίες του διοικητικού της συμβουλίου Oceanus.
«Οι δύο άνδρες είχαν ένα και μόνο σκοπό στο μυαλό τους: να πλήξουν την αξία της Oceanus και των πλοίων τους, ώστε η MatlinPatterson και οι δανειστές της να μην έχουν καμία άλλη επιλογή από το να πουλήσουν την εταιρεία ή τα πλοία στους Οικονόμου», ισχυρίστηκε η ναυτιλιακή.
Γιώργος Οικονόμου: Η αποχώρηση του εφοπλιστή από την Heidmar και η επόμενη ημέρα της εταιρείας
Γιώργος Οικονόμου: Προς πώληση δύο από τα νεότερης κατασκευής φορτηγά πλοία του στόλου του εφοπλιστή
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- INTERCARS: Περισσότεροι από 1.500 μηχανικοί εκπαιδεύτηκαν δωρεάν το 2024 στο IC Truck Show της εταιρείας
- Αλλαγή επαγγέλματος: 7+1 συμβουλές για τη μετάβαση και την επιτυχία του νέου σας εγχειρήματος
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα στηρίζει την ευρωπαϊκή πορεία της Σερβίας – Η συνάντηση με τον Σέρβο ΥΠΕΞ
- FutuReady 2024: Η «Γενιά Ζ» επαναπροσδιορίζει το μέλλον με τη στήριξη της Παπαστράτος