Ο V8 κινητήρας 4.4 L με 635PS καθιστά την BMW M5 CS το ισχυρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της BMW M. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Υπάρχει όμως κα επιλογή 2WD mode, μόνο για πίσω κίνηση και ατελείωτο drift, θου κύριε!
Η αυστηρή δίαιτα επέτρεψε την εξοικονόμηση περίπου 70 κιλών σε σχέση με την BMW M5 Competition. Με νέες ρυθμίσεις σκληρότητας ελατηρίων στον εμπρός και πίσω άξονα και βελτιωμένο έλεγχο απόσβεσης, το πλαίσιο έχει προσαρμοστεί στο χαμηλότερο βάρος του οχήματος και στις αυξημένες επιδόσεις των στάνταρ αγωνιστικών ελαστικών Pirelli P Zero Corsa με διαφορετικές διαστάσεις εμπρός/πίσω (εμπρός: 275/35 R 20, πίσω: 285/35 R 20). Η BMW M5 CS επιταχύνει από 0 – 100 km/h σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα και από 0 – 200 km/h σε 10,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, φτάνει στα 305 km/h.
Η BMW M5 CS προορίζεται αυστηρά για 4 άτομα. Οδηγός και συνοδηγός θα απολαμβάνουν καθίσματα M Carbon και οι άλλοι δύο επιβάτες ατομικά πίσω καθίσματα. Η μαύρη δερμάτινη επένδυση Merino (fine-grain στα εμπρός καθίσματα) συνδυάζεται με εντυπωσιακά πάνελ και διακοσμητικές ραφές σε Mugello Red. Τα ενσωματωμένα προσκέφαλα – με φωτιζόμενα λογότυπα M5 για τα εμπρός καθίσματα – απεικονίζουν τη χάραξη της θρυλικής πίστας του Nürburgring.
Το τιμόνι M Alcantara αποτελεί άλλη μία κλασική πινελιά αγωνιστικού αυτοκινήτου. Τα χειριστήρια αλλαγών σχέσεων (gearshift paddles) κατασκευάζονται από ανθρακονήματα και οι ακτίνες του τιμονιού έχουν επένδυση Black Chrome. Ένα σταθερό, ελαφρύ κάλυμμα στην κεντρική κονσόλα αντικαθιστά το σύνηθες υποβραχιόνιο με καπάκι. Η μαύρη δερμάτινη επένδυση Merino αναδεικνύεται με κόκκινη διπλή ραφή. Το κόκκινο χρησιμοποιείται και πάλι στο σήμα “CS” στο ταμπλό και ανάμεσα στα πίσω καθίσματα τύπου μπάκετ.
Το πλαίσιο της μάσκας ‘νεφρών’ BMW της BMW M5 CS, σήματα “M5 CS” στη μάσκα, τα ‘βράγχια’ M στα εμπρός φτερά και το πορτμπαγκάζ είναι βαμμένα στην τολμηρή απόχρωση Gold Bronze, όπως και οι σφυρήλατες ζάντες Μ 20-ιντσών σε σχέδιο ακτίνων Y (μπροστά: 9,5 J x 20, πίσω: 10,5 J x 20). Οι διακοσμητικές πλάκες μαρσπιέ θυρών φέρουν φωτιζόμενα λογότυπα “M5 CS”. Οι φωτοδίοδοι (σχήματος L) των προβολέων Laser της BMW εκπέμπουν κίτρινο και όχι λευκό φως όταν ανάβει η μεσαία σκάλα, η μεγάλη σκάλα ή ο φωτισμός υποδοχής (Welcome Light), θυμίζοντας επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT. Το καπό, το εμπρός splitter, τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών, η πίσω αεροτομή, ο πίσω διαχύτης, το κάλυμμα του κινητήρα M Power και το σιλανσιέ εισαγωγής, κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Μερικά εξαρτήματα κατασκευάζονται από γυμνό ανθρακόνημα.
Ο βασικός εξοπλισμός της M5 CS περιλαμβάνει σπορ σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι με τέσσερις απολήξεις χωρίς διακοσμητικό φινίρισμα και κεραμικά φρένα M Carbon, των οποίων οι δαγκάνες είναι βαμμένες σε Κόκκινο (Red) (στάνταρ) ή Χρυσαφί (Gold) προαιρετικά.Πέρα από τη μεταλλική απόχρωση Brands Hatch Grey, διατίθενται τα αποκλειστικά ματ φινιρίσματα της BMW Individual, Frozen Brands Hatch Grey metallic και Frozen Deep Green metallic.
Το λανσάρισμα της BMW M5 CS στην αγορά προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2021. Στη Γερμανία, η τιμή της θα είναι 180.400 ευρώ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα