ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Προβλήματα στην μεταφορική αλυσίδα προκαλεί η 48ωρη προειδοποιητική απεργία των πλοηγών στα εμπορικά λιμάνια της χώρας. Χωρίς να ανέβουν οι πλοηγοί στα πλοία, όπως είναι τα containerships, αυτά δεν μπορούν να εισέλθουν στις λιμενικές εγκαταστάσεις.
Απεργία την οποία κήρυξε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, μετά από αίτημα που κατέθεσε ΠΟΥΕΝ-Πανελλήνια Ομοσπονδία Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας.
Για τον λόγο αυτό τόσο ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς και η ΣΕΠ- Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε προσέφυγαν στο Πρωτοδικείο Πειραιά, ζητώντας να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική για μη τήρηση των διαδικασιών που προβλέπονται από το νόμο.
Οι πλοηγοί ζητούν την απόσυρση από το νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του άρθρου όπου αναφέρεται ότι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα δύναται να εκδίδουν στους πλοιάρχους κάποιων πλοίων Πιστοποιητικό Εξαίρεσης από την Πλοήγηση δίνοντάς τους την άδεια κατάπλου και απόπλου από το λιμάνια χωρίς τη συνδρομή πλοηγών.
Πρόκειται για μια πρακτική συνηθισμένη στο εξωτερικό, και αφορά πλοία με σύγχρονους μηχανισμούς πλοήγησης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike