ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΕ εγκρίθηκε η δημόσια χρηματοδότηση για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Στερεάς Ελλάδας (E65) όπως επίσης και η υποστήριξη που εκτιμάται σε 38 εκατ. ευρώ για την κάλυψη των εξόδων λειτουργίας και συντήρησης του τμήματος, σε περίπτωση που τα έσοδα από διόδια δεν επαρκούν.
Η Επιτροπή έκρινε ότι με τον τρόπο αυτό θα ολοκληρωθεί το έργο αυτό, τμήμα του διευρωπαϊκού οδικού δικτύου, «χωρίς να προκαλούνται αδικαιολόγητες στρεβλώσεις του ανταγωνισμού».
Θα ακολουθήσει η έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο της τροποποίησης της σύμβασης και στη συνέχεια από τη Βουλή ώστε το έργο να ξεκινήσει.
Ο αυτοκινητόδρομος Ε65 μήκους 180 χιλιομέτρων συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης (ΠΑΘΕ) με τον αυτοκινητόδρομο Εγνατία. Έχει κατασκευαστεί το μεσαίο τμήμα του, ενώ βρίσκεται υπό κατασκευή το νότιο.
Με το έργο αυτό το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του ομίλου ΓΕΚ Τέρνα ξεπερνά τα 2 δις. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Με €4 εκατ. στην αύξηση κεφαλαίου της Optima Bank
EBRD: Σε ποιες εταιρείες στην Ελλάδα έβαλε €800 εκατ.