ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Απορρόφηση δικτύου καταστημάτων της CRM Αριάδνη στην Κρήτη
Τα Super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μετά από μια δεκαετή, πολύ επιτυχημένη και δημιουργική σύμπλευση με την οικογένεια του ΕΛΟΜΑΣ, από 1/1/2021 συνεχίζουν αυτόνομα ως ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ με σκοπό να φτάσουν σε ακόμη περισσότερες γειτονιές σε όλη την Ελλάδα.
Με δυνατό πλάνο προσφορών σε όλα τα είδη του νοικοκυριού, κάθε μέρα, όλο το χρόνο
Με νέα εταιρική ταυτότητα η οποία εμπνέεται από τη σπείρα, κεντρικό στοιχείο του λογοτύπου, αλλά και από τα παραδοσιακά μοτίβα στις συσκευασίες και τον διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη της μαναβικής ως τη φρουταγορά της γειτονιάς. Με αυτόν τον τρόπο, εκφράζονται οι βασικές αξίες της ΚΡΗΤΙΚΟΣ: η αυθεντικότητα, η ποιότητα, η οικονομία, η εμπιστοσύνη, η προσωπική φροντίδα και εξυπηρέτηση.
με νέα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες μας
με ολοένα αυξανόμενη γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής
με τα επιλεγμένα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών “Θησαυροί της Ελλάδας”
με ενέργειες επιβράβευσης της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της κάρτας Club
Με καινοτόμες δράσεις εξελίσσει διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ώστε να είναι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο… κάθε μέρα δίπλα σας.
Ταυτόχρονα, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ υλοποιώντας το επενδυτικό και αναπτυξιακό της πλάνο, προέβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής «CRETAN RETAIL MANAGEMENT ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.», με διακριτικό τίτλο «C.R.M. – ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.», η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης εξυπηρετώντας πάνω από140 καταστήματα και κατέχοντας πλέον το 100% των μετοχών της.
Με την κίνησή αυτή προσβλέπει στην ενίσχυση της παρουσίας της σε ολόκληρη την Περιφέρεια της Κρήτης μέσα από το επιτυχημένο μοντέλο της C.R.M.ΑΡΙΑΔΝΗ επεκτείνοντας το δίκτυο της τόσο στην συγκεκριμένη περιοχή όσο και σε άλλα σημεία στην Ελλάδα.
Με την απορρόφηση της CRM, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ θα δραστηριοποιείται σε 27 νομούς της χώρας, ενώ θα αριθμεί πάνω, από 370 καταστήματα, 6 κέντρα διανομής και περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους. Στόχος της είναι το 2021 να ξεπεράσει τα 400,000,000 εκατ. Ευρώ σε τζίρο.
Διαβάστε ακόμη:
«Σπάνε τα κοντέρ» τα online σούπερ μάρκετ (και) στο δεύτερο lockdown