Για πρώτη φορά το Survivor ήρθε αντιμέτωπο με το βαρύ πυροβολικό του ΑΝΤ1, τις Άγριες Μέλισσες.
Το δημοφιλές ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, έκανε πρεμιέρα μέσα στις γιορτές, την ώρα που οι Άγριες Μέλισσες έκαναν ένα σύντομο διάλειμμα. Το βράδυ της Δευτέρας, όμως, η αγαπημένη σειρά εποχής επέστρεψε με το πρώτο καθηλωτικό επεισόδιο για το 2021.
Από τα πρώτα κιόλας επεισόδια το Survivor συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του κοινού, καθώς τα ποσοστά τηλεθέασης στο γενικό σύνολο ξεπερνούν το 30%.
Χθες τα δύο επιτυχημένα προγράμματα βρέθηκαν απέναντι και όπως δείχνουν οι μετρήσεις, κατά τη χρονική περίοδο (22:30 – 23:30) που έπαιξαν μαζί, η σειρά του ΑΝΤ1 επικράτησε.
Η τηλεθέαση στο σύνολο της χρονικής διάρκειας
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,6%
Survivor – 30,5%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Survivor – 31,8%
Άγριες Μέλισσες – 29,6%
Το διάστημα που έπαιξαν απέναντι: (22:30 – 23:30)
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 32,6%
Survivor – 22%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,6%
Survivor – 22,1%
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι Άγριες Μέλισσες υπερίσχυσαν, στο δυναμικό κοινό 18-54, με ποσοστό 32,4%, και 9,5 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Το γυναικείο κοινό ήταν αυτό που έδωσε τα υψηλότερα ποσοστά, τα οποία άγγιξαν το 45,3%. Η σειρά, όμως, προσέλκυσε το ενδιαφέρον και των ανδρών, όπου σε επιμέρους κοινό η τηλεθέαση έφτασε το 31,2%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τις Άγριες Μέλισσες είδαν, χθες, 1.830.199 άτομα, κατά μέσο όρο στο σύνολο των τηλεθεατών.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Διαβάστε επίσης:
Άγριες Μέλισσες: Θα καταφέρει η Ελένη να ξεφύγει; Οι περιλήψεις για την εβδομάδα 4-7/1
Survivor: Τα… καρφιά, οι εντάσεις και ο πρώτος υποψήφιος για αποχώρηση
Survivor spoiler: Τέσσερις νέοι παίκτες «εισβάλλουν» σε Μαχητές και Διασήμους (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike