Τα «χέρια ψηλά» σήκωσε και το ηλεκτρονικό κατάστημα του Σκλαβενίτη.

Ένα μήνα αφότου έθεσε σε λειτουργία το e-shop της, η μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ της χώρας ενημερώνει πως, λόγω της αυξημένης ζήτησης, αδυνατεί να παραδώσει έγκαιρα τις παραγγελίες, δίνοντας μάλιστα ως πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης μετά από επτά ημέρες (7!).

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης (emarket) ξεκίνησε πιλοτικά, με την δομή και λειτουργία του να αναμένεται να ολοκληρωθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Η ανακοίνωση

«Αγαπητοί μας Πελάτες,

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 7 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής. Σας ευχαριστούμε».

Η αλυσίδα βεβαίως συνεχίζει να εξυπηρετεί κανονικά τις παραγγελίες που δέχεται μέσω της πλατφόρμας του efood.gr, με την οποία έχει συνεργασία από την περασμένη Άνοιξη, όταν και επιβλήθηκε το πρώτο «απαγορευτικό» (lockdown).

Οι περιοχές που εξυπηρετεί μέσω του efood.gr είναι οι Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα και Βόλος. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, ο χρόνος παράδοσης μέσω της πλατφόρμας του efood.gr κυμαίνεται από 6 έως 48 ώρες.

Διαβάστε ακόμη:

EasyJet: Αναβάλλει την παραλαβή 22 επιπλέον αεροσκαφών Airbus

Νέο αποδεικτικό για την σχέση Μπαλαούρα – Σάκκου: Σε κοινή συνέντευξη τύπου μία ημέρα πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο Folli Follie (βίντεο)

Πόλυς Χατζηιωάννου: Η Safe Bulkers συνεχίζει το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση