Στο τέλος της φετινής σαιζόν της F1 και λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, η Alfa Romeo παρέδωσε στον Κίμι Ράικονεν μια Stelvio 2.0 Turbo, που ο ίδιος ο Φιλανδός Πρωταθλητής επέλεξε στο χρώμα Rosso Alfa και την εντυπωσιακή έκδοση Veloce.

Το νέο αυτοκίνητο του Ράικονεν θα τον συνοδεύει μακριά από τις πίστες, όπου μαζί με την οικογένεια του θα απολαμβάνουν το μοναδικό οδηγικό χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά και την κορυφαία ασφάλεια που παρέχει το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Q4.

Arnaud Leclerc, Επικεφαλής της Alfa Romeo για την περιοχή EMEA

«Στο κλείσιμο μιας έντονης αγωνιστικής χρονιάς, ήρθε η στιγμή να κατεβάσουμε για λίγο ρυθμό και να αφιερώσουμε χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους μας. Η Alfa Romeo ήταν δίπλα στον Κίμι σε κάθε Grand Prix και τώρα με τη Stelvio που ο ίδιο ο Κίμι διάλεξε, θα τον συνοδεύουμε και στον προσωπικό του χρόνο. Περιμένοντας με ανυπομονησία τη νέα σαιζόν της Formula 1, χαιρόμαστε που θα έχει δίπλα του αυτό το πανέμορφο αυτοκίνητο.»

Κίμι Ράικονεν, Οδηγός της Alfa Romeo Racing ORLEN

«Μετά από την πολύ έντονη φετινή σαιζόν, είναι ωραίο που επιστρέφω στην κανονική μου ζωή με την οικογένεια μου. Όμως σίγουρα δεν θέλω να αφήσω πίσω μου την απόλαυση της οδήγησης και η επιλογή της Stelvio Veloce 2.0 280 HP με το σύστημα τετρακίνησης Alfa Q4 μου δίνει την ευκαιρία να το κάνω με απόλυτη ασφάλεια, ακόμα και στα χιόνια της Φινλανδίας.»

Ένας λασπωμένος χωματόδρομος, μια χιονισμένη ευθεία, ή και μια στροφή γεμάτη νερά, αποτελούν καθημερινές προκλήσεις για τους οδηγούς στις Σκανδιναβικές χώρες. Η δύναμη και η ευελιξία της Alfa Romeo Stelvio, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να αντιμετωπίσει αυτές τις καταστάσεις και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κίμι Ράικονεν μπορεί να στηρίζεται στο πρωτοποριακό σύστημα Q4 κάθε στιγμή. Προσφέροντας όλα τα πλεονεκτήματα της πίσω κίνησης, το σύστημα Q4 εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, οδηγική απόλαυση, ενώ την ίδια στιγμή είναι έτοιμο για να βοηθήσει τον οδηγό σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

 

Καρδία του συστήματος αποτελεί το ενεργό σύστημα κατανομής της ροπής (ATC), το οποίο αναλύει σε πραγματικό χρόνο τα επίπεδα πρόσφυσης, αλλά και τις απαιτήσεις του οδηγού ώστε να διασφαλίσει τη βέλτιστη επίδοση. Αν απαιτηθεί, μέχρι και το 50% της ροπής του κινητήρα μπορεί να μεταφερθεί σε λιγότερο από 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός εξαιρετικά συμπαγούς και με χαμηλό βάρος εμπρός διαφορικού. Η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες μεταβάλλεται συνεχώς με απόλυτη ακρίβεια σύμφωνα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και τις εντολές του οδηγού. Το αποτέλεσμα είναι κορυφαίος έλεγχος και σταθερότητα του αυτοκινήτου στις στροφές.

Με αυτό τον τρόπο, ο Κίμι Ράικονεν μπορεί να οδηγήσει την Stelvio Veloce 2.0 Turbo με τον ρυθμό που επιθυμεί ακόμα και στις πλέον δύσκολες συνθήκες που μπορεί να βρει στη χώρα του. Παράλληλα το επίπεδο εξοπλισμού Veloce εκτός από το σπορ χαρακτήρα, του εξασφαλίζει μοναδικό στιλ, πλούσιο εξοπλισμό και σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, σε περίπτωση που ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής θελήσει μια πιο χαλαρή εμπειρία οδήγησης.

Διαβάστε επίσης:

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: Κατέκτησε τον τίτλο «Sportscar of the Year»

Alfa Romeo Stelvio: Διευρύνοντας τα όρια του σχεδιασμού

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση