ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Mononews, σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.
Tanker
Σταθερές διατηρήθηκαν οι αξίες στα δεξαμενόπλοια.
-Το Suezmax Energy Triumph (157,500 DWT, κατασκευής 2018, Hyundai Samho Heavy Ind) πουλήθηκε στην CSSC Shipping στην τιμή των 45 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 49,39 εκατ. δολάρια.
-Το MR2 Nord Pearl (50,100 DWT, κατασκευής 2009, SPP) πουλήθηκε στην Marflet Marine έναντι 16,3 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να εκτιμάται στα 15,91 εκατ. δολάρια.
Bulker
Αμετάβλητες παρέμειναν οι αξίες των φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου.
-Το Panamax Key Evolution (83,400 DWT, κατασκευής 2010, Sanoyas) πουλήθηκε στην τιμή των 14,60 εκατ. δολαρίων. Η αξία του σύμφωνα με την VV διαμορφώνεται στα 14,03 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax SBI Zumba (81,600 DWT, κατασκευής 2016, Hudong Zhonghua) πουλήθηκε έναντι 20 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 19,58 εκατ. δολάρια.
-Το Panamax Golden Shea (76,900 DWT, κατασκευής 2007, Namura) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 9,9 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 9,56 εκατ. δολάρια.
-Το Ultramax SBI Orion (64,000 DWT, κατασκευής 2015, Chengxi Shipyard) πουλήθηκε στην τιμή των 16,1 εκατ. δολαρίων, με την αξία του να εκτιμάται στα 15,96 εκατ. δολάρια.
-Το Ultramax SBI Tethys (61,100 DWT, κατασκευής 2016, Nantong COSCO KHI) πουλήθηκε έναντι 18,25 εκατ. δολάρια, υψηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του (17,98 εκατ. δολάρια).
-Το Supramax Qatar Spirit (57,000 DWT, κατασκευής 2009, Qingshan Shipyard) πουλήθηκε στην τιμή των 7,7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 7,25 εκατ. δολάρια.
-Το Supramax Glovis Madrid (56,600 DWT, κατασκευής 2013, Tianjin Xingang) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 9,7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 9,04 εκατ. δολάρια.
-Το Supramax Diva Eva (52,400 DWT, κατασκευής 2006, Tsuneishi Cebu) πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 6,7 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 6,6 εκατ. δολάρια.
Container
Άνοδο σημείωσαν οι αξίες των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
-Τα Sub Panamax Bomar Spring & Telemann (2,732 TEU, κατασκευής 2006, Stocznia Gdynia) πουλήθηκαν στην MSC σε συνολική τιμή 15 εκατ. δολαρίων. Η αξία τους εκτιμάται στα 14,95 εκατ. δολάρια.
Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:
- Ο δείκτης των bulkers σημείωσε άνοδο κατά 0,58% και έκλεισε στις 171,59 μονάδες
- Ο δείκτης των tankers σημείωσε άνοδο κατά 0,62% και έκλεισε στις 266,34 μονάδες
- Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 0,86% και διαμορφώθηκε στις 7.126,52 μονάδες.
- Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG ενισχύθηκε κατά 1,40% και διαμορφώθηκε στις 692,19 μονάδες.
Tι είναι οι δείκτες της VV
Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.
Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike