ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Το χρονοδιάγραμμα εργασιών του Οδικού Άξονα “Πάτρα – Πύργος” εξήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής στην Βουλή, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή του Κινήματος Αλλαγής Μιχάλη Καρτίνη, ο υπουργός είπε χαρακτηριστικά πως «τώρα δεν τίθεται το θέμα αν θα γίνει ο δρόμος, αλλά το πότε θα γίνει κι αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία όχι μόνο της κυβέρνησης αλλά όλης της χώρας», τονίζοντας πως έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του Έργου.
Αναφερόμενος στις ενέργειες που έκανε από την πρώτη στιγμή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είπε πως ήρθε σε συνεννόηση με τη Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής Ανάπτυξης (DG REGIO) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και πέτυχε την αλλαγή της στάσης της Επιτροπής για την χρηματοδότηση του έργου πέραν του 2023, καθώς σύμφωνα με την αρχική απόφαση αν δεν ολοκληρώνονταν μέχρι τα τέλη του 2024 η ΕΕ θα ζητούσε να της επιστραφούν τα χρήματα που είχε διαθέσει και επιπρόσθετα όλες οι δαπάνες του έργου θα βάρυναν τους εθνικούς πόρους.
«Το γεγονός ότι καταφέραμε να μεταστρέψουμε την απόφαση της Κομισιόν και να δεχθεί την ένταξη του έργου ως “γέφυρα” στη νέα Προγραμματική Περίοδο, αποτελεί μια τεράστια επιτυχία» σημείωσε ο κ. Καραμανλής.
Επισήμανε ότι αφού εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, στην συνέχεια αποφασίσθηκε η επανένταξη του έργου στη Σύμβαση Παραχώρησης της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ, έγιναν οι αναγκαίες ενέργειες προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την επανένταξη του τμήματος Πάτρα-Πύργος στη Σύμβαση Παραχώρησης και αναμένεται η τελική έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν ώστε να έρθει προς κύρωση στη Βουλή η τροποποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης.
«Ελπίζουμε πως εντός του πρώτου εξαμήνου του 2021 η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG COMP) θα έχει απαντήσει θετικά στο αίτημα μας», δήλωσε ο κ. Καραμανλής τονίζοντας ότι “στόχος μας, είναι να εκκινήσουν οι εργασίες το συντομότερο”.
Ο βουλευτής του ΚΙΝΑΛ Μιχάλης Κατρίνης, έκανε λόγο για «διαχρονικές και διακομματικές ευθύνες που υπάρχουν από το 2007 και κάλεσε τον υπουργό Μεταφορών να δεσμευτεί πάνω σε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των οδικών έργων “Πάτρα-Πύργος” ενώ ζήτησε να ενταχθεί το έργο “Ολυμπία- Βυτίνα- Τρίπολη” στο Ταμείο Ανάκαμψης.
«Φεύγω με τη δέσμευση του υπουργού ότι μέχρι Οκτώβρη του 2024 θα έχει ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος και ελπίζω η γραφειοκρατία των Βρυξελλών δεν θα έχει άλλες καθυστερήσεις», σημείωσε ο κ. Κατρίνης και καταλήγοντας τόνισε:
«Ο δρόμος αυτός είναι πραγματική καρμανιόλα. Από το 2015 μέχρι τον Αύγουστο του 2020 έχουν σημειωθεί 129 τροχαία ατυχήματα εκ των οποίων τα 51 ήταν θανατηφόρα. Είναι επιτακτική ανάγκη να ολοκληρωθεί επιτέλους ένας σύγχρονος ευρωπαϊκός αυτοκινητόδρομος».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας