ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα κέρδη προ φόρων για το ίδιο διάστημα ανήλθαν σε 43,5 εκατ. ευρώ και σε επίπεδο ομίλου σε 45,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 10,6%, λόγω, κυρίως, συναλλαγματικών διαφορών, ως αποτέλεσμα της διολίσθησης του δολαρίου έναντι του ευρώ.
Η Εταιρεία ενίσχυσε περαιτέρω τα διαθέσιμα της, τα οποία ξεπέρασαν τα 449 εκ. ευρώ στο τέλος του Σεπτεμβρίου. Τόσο στην εγχώρια, όσο και στις περισσότερες ώριµες αγορές του εξωτερικού, η Εταιρεία σημείωσε αύξηση του μεριδίου αγοράς των σημάτων της, ενώ στην κατηγορία του καπνού για στριφτό τσιγάρο η αύξηση του όγκου ξεπέρασε το 10%.
Εκτίμηση της ΚΑΡΕΛΙΑ είναι ότι φέτος, για πρώτη φορά, οι πωλήσεις καπνού θα ξεπεράσουν το όριο του ενός εκατοµµυρίου κιλών σε ετήσια βάση.
Ήδη, στα πλαίσια ευρύτερου επενδυτικού προγράµµατος, ολοκληρώθηκε πρόσφατα επένδυση σε πρόσθετη γραµµή συσκευασίας καπνού για στριφτό τσιγάρο, ύψους 3 εκ. ευρώ, ώστε η Εταιρεία να συνεχίσει να καλύπτει την διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση.
Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο ∆ιευθύνων Σύµβουλος της Εταιρείας, κ. Ανδρέας Καρέλιας, σηµειώνει ότι «τα οικονοµικά αποτελέσµατα του πρώτου εννεαµήνου αντικατοπτρίζουν τις προσπάθειες ∆ιοίκησης και εργαζομένων, ιδιαίτερα κάτω από το βάρος των πρωτόγνωρων συνθηκών που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε».
Σχετικά µε τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid 19, η Εταιρεία επισημαίνει την δραματική μείωση της ταξιδιωτικής κίνησης διεθνώς και τη συρρίκνωση των πωλήσεων µέσω καταστημάτων Duty Free, τομέα της αγοράς όπου η Εταιρεία είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Σεπτεμβρίου ολοκληρώθηκε η σημαντική δωρεά της ΚΑΡΕΛΙΑ προς το Εθνικό Σύστημα Υγείας, αποτελούμενη από 50 κλίνες Μ.Ε.Θ. µε πλήρη εξοπλισμό.
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ζελένσκι: Θα αναπτύξουμε την αεράμυνα για να αντιμετωπίσουμε τους “νέους ρωσικούς κινδύνους”
- Ιαπωνία: Πακέτο τόνωσης 250 δισ. δολαρίων για την ευημερία των πολιτών
- Amazon: Επιπλέον 4 δισ. δολάρια στην Anthropic
- Όρμπαν: Προσέξτε τις απειλές Πούτιν για τα πυρηνικά, δεν είναι ούτε φλυαρία ούτε επικοινωνιακό τέχνασμα