ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Το ψήφισμα καλεί όλες τις Kυβερνήσεις να αναγνωρίσουν άμεσα τους ναυτικούς ως βασικούς εργαζόμενους (“key workers”) και να εφαρμόσουν τα κατάλληλα πρωτόκολλα, όπως έχουν εγκριθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΔΝΟ), προκειμένου να επιτραπούν οι αλλαγές πληρωμάτων, ο επαναπατρισμός των ναυτικών, καθώς και να διασφαλιστεί η πρόσβασή τους σε ιατρική περίθαλψη.
Τα παραπάνω αποτελούν επανειλημμένη έκκληση της Διεθνούς Ναυτιλιακής Βιομηχανίας, ζητώντας από όλες τις Κυβερνήσεις να αντιμετωπίσουν άμεσα και αποτελεσματικά αυτή την ανθρωπιστική κρίση, με περίπου 400,000 ναυτικούς να παραμένουν εν πλω, για αρκετούς μήνες μετά τη λήξη των συμβολαίων εργασίας τους, χωρίς να είναι εφικτό να αντικατασταθούν από άλλα πληρώματα και να επαναπατριστούν.
Ταυτόχρονα, με την άμεση λύση του φλέγοντος προβλήματος, διασφαλίζεται η αδιάκοπη ροή της αλυσίδας εφοδιασμού και του διεθνούς εμπορίου, τα οποία είναι πιο απαραίτητα από ποτέ αυτή την κρίσιμη περίοδο.
Το Ναυτιλιακό Επιμελητήριο εκτιμά τις προσπάθειες των Ηνωμένων Εθνών προς αυτή την κατεύθυνση και τονίζει όπως η Κύπρος, η οποία έχει ήδη αναγνωρίσει τους ναυτικούς ως βασικούς εργαζομένους, να τους δώσει προτεραιότητα στους εμβολιασμούς μαζί με τους υπόλοιπους εργαζομένους πρώτης γραμμής.
Διαβάστε ακόμη:
«Τυφλές» επενδύσεις 1 τρισ. δολαρίων πρέπει να κάνει η ναυτιλία για το περιβάλλον
Έλληνας εφοπλιστής συνεχίζει τις μεταφορές αργού πετρελαίου από τη Βενεζουέλα
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση