Στην παραγγελία ενός τάνκερ τύπου MR προχώρησε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η ναυτιλιακή Golden Energy Management, συμφερόντων της οικογένειας Ρέστη.

Πρόκειται για option προηγούμενης παραγγελίας της εταιρείας στο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας STX Offshore & Shipbuilding, για την κατασκευή μέχρι και τεσσάρων τάνκερ τύπου MR.

Αυτό θα είναι το τέταρτο, χωρητικότητας 50,000 dwt, νεότευκτο πλοίο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου που παραγγέλνει η Golden Energy, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί το Νοέμβριο του 2021.

Την τρίτη option είχε ασκήσει η ναυτιλιακή του ομίλου Ρέστη τον περασμένο Φεβρουάριο, για ένα όμοιων προδιαγραφών τάνκερ.

Σύμφωνα με το tradewinds, στελέχη του ναυπηγείου επιβεβαίωσαν ότι υπέγραψαν πρόσφατα συμβόλαιο με ναυτιλιακή ευρωπαϊκών συμφερόντων, για την κατασκευή ενός MR δεξαμενόπλοιου, ωστόσο, δεν αποκάλυψαν το όνομα του ιδιοκτήτη λόγω των όρων εμπιστευτικότητας της συμφωνίας.

Πηγές αναφέρουν ότι η Golden Energy θα καταβάλει τίμημα λίγο χαμηλότερο των 36,5 εκατ. δολαρίων για κάθε πλοίο, ενώ η συγκεκριμένη τιμή περιλαμβάνει την τοποθέτηση scrubbers και τη συμμόρφωση των νεότευκτων με τα πρότυπα εκπομπών ΙΜΟ Tier III.

Η ναυτιλιακή αναμένεται να παραλάβει σύντομα τα δύο πρώτα πλοία, ενώ στις αρχές του επόμενου έτους θα παραλάβει και το τρίτο.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, τα MR τάνκερ του στόλου της Golden Energy θα διπλασιαστούν φτάνοντας στα οκτώ, ενώ διαθέτει ακόμη έξι τάνκερ LR1 και ένα suezmax.

Ο γνωστός εφοπλιστής δραστηριοποιείται και στην αγορά ξηρού φορτίου, καθώς διαθέτει στόλο με 22 φορτηγά πλοία, τα οποία διαχειρίζεται η άλλη εταιρεία του, Enterprises Shipping & Trading.

 

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν φέτος στα διαλυτήρια τα πλοία τους – Ποιες κατηγορίες ξεχωρίζουν

Γιώργος Προκοπίου: Πούλησε το παλαιότερο VLCC της Dynacom Tankers, με κέρδος

Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή στο κυνήγι των kamsarmax που έχουν επιδοθεί οι Έλληνες εφοπλιστές

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση