Μιλώντας χτες μετά την κατάκτηση της pole στη συνέντευξη Τύπου δήλωσε: “Νιώθω να έχει καθαρίσει το μυαλό μου αυτό το Σαββατοκύριακο. Το κάνω αυτό για καιρό, αλλά ακόμη μου αρέσει η πρόκληση. Ήθελα να διασκεδάσω σήμερα αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα. Λατρεύω αυτό που κάνω και βελτιώνομαι συνεχώς”.
Αρκεί να παρατηρούσε κανείς το βλέμμα απελπισίας του Μπότας ή του Φερστάπεν στη συνέντευξη Τύπου για να καταλάβει το αδιέξοδο. Ο Μπότας αισθάνονταν ότι τα έκανε όλα τέλεια χωρίς λάθη αλλά έχασε 3 δέκατα, ο Φερστάπεν ένιωθε πως η Red Bull έχανε σε πρόσφυση στην έξοδο των αργών στροφών.
Σήμερα η στρατηγική στον αγώνα (16:10 ώρα Ελλάδος) θα είναι πιθανότατα δυο αλλαγών, λόγω της τραχύτητας του οδοστρώματος. Σύμφωνα με την Pirelli ταχύτερη στρατηγική είναι: Μέση/μαλακή/μαλακή γόμα με 21 γύρους στη μέση και από 18 στα δυο σετ μαλακής γόμας. Αξίζει να τονιστεί πως οι δέκα πρώτοι οδηγοί στις κατατακτήριες δοκιμές, χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα στο Q2 και μ’ αυτή θα εκκινήσουν στον αγώνα. Χτες η θερμοκρασία οδοστρώματος και αέρα ήταν στους 27 βαθμούς Κελσίου, σχετικά χαμηλά για Μπαχρέιν.
Με τους τρεις συνήθεις πρώτους στη συνήθη σειρά αξίζει κανείς να δει την 4η θέση του Άλμπον που δείχνει την ταχύτητα της Red Bull σ’ αυτό τον αγώνα αλλά και την εξαιρετική κατάσταση των Renault που πίσω από τον Πέρεζ, φαντάζουν φαβορί στην προσπάθεια για την κατάκτηση της 3ης θέσης στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Θα πούμε περισσότερα με τον Πάνο Σεϊτανίδη, σήμερα στις 15:30 στο Instagram F1 Live, μπορείτε να το παρακολουθήσετε αρκεί να συντονιστείτε στο @pournarakis ή στο @seitanf1.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ