ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
«Οι επιχειρήσεις που έχουν τη διάθεση να καινοτομήσουν και φροντίζουν να παράγουν διεθνώς ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία έχουν λόγο ύπαρξης στην αγορά θα είναι οι «νικητές» στην μάχη του επιχειρείν και στη μετά Covid-19 εποχή».
Αυτό ανέφερε ο επικεφαλής της Chipita, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, στο διαδικτυακό forum του Fortune Greece, τονίζοντας πως ουσιαστικά οι παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ενός επιχειρηματικού οργανισμού δεν πρόκειται να αλλάξουν εξαιτίας της πανδημίας. Οι επιχειρήσεις, σημείωσε, βρίσκονται καθημερινά σε πόλεμο με τους άμεσους και έμμεσους ανταγωνιστές και χρειάζεται να εξελίσσονται, ώστε να πείθουν τους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα τους».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες
- ΑΣΙΓΑΣΤΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ: «Για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να ζήσουμε όλοι ελεύθεροι»