ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν»
Για την πρόοδο και εξέλιξη του Ψηφιακού Κόσμου στη χώρα μας εν μέσω της πανδημίας, μίλησε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.
Όπως είπε, αυτή η εξέλιξη ήταν μια εκκρεμότητα που απλά ο κορονοϊός έσπρωξε πιο γρήγορα. Σημείωσε ότι ήταν ήδη από τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, ωστόσο εν μέσω συγκυρίας επιταχυνθούν οι διαδικασίες.
Μέσα σε διάστημα 9 μηνών με τις ειδικές πλατφόρμες (gov.gr) οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν διαδικτυακά για τις ανάγκες που έχουν. Για παράδειγμα, μπορούν πλέον μέσω τηλεδιάσκεψης να κλείσουν το ραντεβού τους στο ΚΕΠ όπου θα πάρουν και το χαρτί τους μέσω mail.
Ο υπουργός, υπογράμμισε ότι όλες οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν τους πολίτες στον ψηφιακό κόσμο ήρθαν για να μείνουν και όταν ξεπεράσουμε την πανδημία το μόνο που θα αποχαιρετήσουμε οριστικά θα είναι το 13033. Μιλώντας, για τις νέες υπηρεσίες τόνισε ότι λειτουργούν όλες κανονικά. Παράλληλα, όπως είπε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα δώσει σημαντικούς πόρους για την περαιτέρω επένδυση για την ψηφιοποίηση.
Παραδέχθηκε, ότι υπήρχαν προβλήματα τις πρώτες μέρες στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, ωστόσο πλέον λειτουργεί, ενώ υπογράμμισε, ότι έγιναν μεγάλες προσπάθειες από το Υπουργείο Παιδείας ώστε να δεχθεί τον μεγάλο όγκο μέσω της Τηλεκπαίδευσης, ενώ όπως είπε το επόμενο διάστημα το Πανελλήνιο Δίκτυο θα αναβαθμιστεί.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: Έκανα λάθος. Είμαι έτοιμος να δεχθώ όποια κύρωση αντιστοιχεί στον ΚΟΚ
- Η ΠΝΟ αντιδρά στην τροποποίηση του κανονισμού για τα ταχύπλοα πλοία
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Ανακοινώθηκε η υποχρεωτική δημόσια πρόταση της Masdar – Στα 20 ευρώ/μετοχή το προσφερόμενο αντάλλαγμα
- Ολλανδία: Το Netflix καλείται να πληρώσει 5 εκατ. ευρώ για παραβίαση προσωπικών δεδομένων